פיינאפל אקספרס

זן פיינאפל אקספרס קנאביס סאטיבה

THC 21%-25%

סאטיבה

פיינאפל אקספרס (Pineapple Express) הוא זן קנאביס בעל אופי סאטיבה דומיננטי שנוצר מהכלאת הוואיאן (Hawaiian) וטריינרק (Trainwreck). הוא פותח לקראת סוף העשור הראשון של שנות ה-2000 ונקרא על שם סרט קומדיה מפורסם מ-2008 שעסק בקנאביס. למרות התהילה ההוליוודית, פיינאפל אקספרס התפרסם גם בזכות השפעה מרוממת מצב רוח, יצירתיות והקלה בכאבים וחרדות. הארומה והטעם שלו הדריים עם סיומת טרופית עדינה המזכירה אננס.

השפעה: ריכוז, יצירתיות, משכך כאב

טעמים: הדרי, חריף, טרופי


פיינאפל אקספרס פותח על ידי ג׳י 13 לאבס (G13 Labs), חברת קנאביס הולנדית עם שורשים באנגליה. החברה קיימת עוד משנות ה-80, אך הגנטיקה נוצרה לקראת סוף העשור הראשון של שנות ה-2000 כמחווה לזן קנאביס בעל שם זהה שהוצג בסרט קומדיה הוליוודי מאותה תקופה. זני המקור שנבחרו לשמש כהורים לפיינאפל אקספרס הם הוואיאן – זן סאטיבה שהתפתח בצורה טבעית בהוואי ויובא לארה״ב, וטריינרק – סאטיבה נוספת שפותחה מזני מקור ממקסיקו, תאילנד ואפגניסטן.

אננס טרופי

תפרחות פיינאפל אקספרס מתאפיינות במבנה מוארך ואוורירי ובצבעוניות בהירה. הם מעלים ניחוח הדרי עם תווים חריפים שמזכירים אורן. בעיבוד התפרחת עולים תווים טרופיים עדינים המזכירים ריח אננס. הטעם הדרי בעיקרו אך ניכרת סיומת אננסית טרופית בסוף הנשיפה. הטרפנים הדומיננטיים הנפוצים בזן זה הם קריופילן, מירסן, לימונן ופינן.

משכך, מרומם

פיינאפל אקספרס מפורסם ביחס THC שנע בין 21% ל-25%, ריכוז גבוה שמתאים לצרכני קנאביס ותיקים וכמו כן למטופלי קנאביס המעוניינים בריכוז גבוה של החומר הפעיל. הוא מתאים לשימוש בשעות היום והצהריים. פיינאפל אקספרס מפורסם בהשפעה מרגיעה המרפה את טונוס השרירים, משככת כאבים אך מרוממת מצב רוח אופורי ומקלה על מחשבה יצירתית. בהתאם, הזן מתאים למתמודדים עם דיכאון, חרדות, כאבים כרוניים ובעיות קשב וריכוז.


מצאו מוצרי פיינאפל אקספרס

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

צריכים עזרה? אנחנו כאן בשבילכם!
דילוג לתוכן