סטאר דוג

זן קנאביס סטאר דוג סאטיבה

THC 16%-22%

סאטיבה

סטאר דוג (Stardawg) הוא זן קנאביס בעל אופי סאטיבה דומיננטי שנוצר מהכלאת כמדוג 91 (Chemdawg 91) וטרה דוג (Tres Dog). התפרחות שלו קשיחות, עם שכבת טריכומות חלבית ניכרת, ארומה וטעם אדמתיים-חריפים והשפעה מרגיעה עם אפקט משכך ומרגיע. הזן מומלץ לשימוש יום למתמודדים עם דיכאון, תשישות, מיגרנות, אובדן תיאבון ואפילו כאבים כרוניים קלים עד בינוניים.

השפעה: מרגיע, מעודד תיאבון

טעמים: חריף, אדמתי, דיזל


סטאר דוג נוצר על ידי ג׳יי ג׳יי ניו יורק (JJ NYC) מחברת טופ דוג סידס (Top Dawg Seeds), מגדל אמריקאי עם ארכיון עשיר של זנים קלאסיים מהחוף המזרחי של ארה״ב בנוסף לגנטיקות כמדוג מקוריות. ג׳יי ג׳יי מפתח צאצאי כמדוג כבר שנים. הוא אוהב את הזן ההיברידי הריחני והמרגיע, וגם את סטאר דוג ג׳יי ג׳יי יצר משני צאצאים ייחודיים של הזן האמריקאי הקלאסי. זן המקור הראשון היה כמדוג 91 קלאסי, והשני טרה דוג – הכלאה של כמדוג 91 עם זן אינדיקה אפגני. השילוב בין הזנים יצר תפרחת קשיחה בעלת ארומטיות חריפה וגבינתית שתתאים בעיקר לאניני הטעם.

טעם נרכש

תפרחות סטאר דוג קשיחות, הגוון שלהן ירוק כהה והן עטופות שכבת טריכומות עבותה ובוהקת. המראה המנצנץ של התפרחות הן שהיוו השראה שלם של הזן (Star, סטאר = כוכב). לסטאר דוג ארומה חזקה של אדמה, גבינה ופלפל שחור. בעיבוד התפרחת ניתן לחוש את התווים מתחזקים אפילו עוד, ומגיעים לשיאם. הטעם מהנה במיוחד בעיקר לצרכני קנאביס עם העדפה לזנים בעלי נוכחות חריפה ואדמתית. הטרפנים הדומיננטיים הנפוצים בסטאר דוג הם יומולין, פינן וקריופילן.

מרגיע ופותח תיאבון

סטאר דוג מפורסם בריכוז THC שנע בין 16% ל-22%. זהו זן קנאביס עתיר THC עם ריכוז גבוה, אך לא מהגבוהים ביותר שקיימים כיום. הוא מומלץ לשימוש יום בזכות השפעה המשרה מצב רוח נעים המתלווה לדריכות פיזית שתסייע להשלים משימות ביעילות. סטאר דוג גם מצליח לעודד תיאבון, להרגיע מיגרנות ולשכך כאבים כרוניים קלים עד בינוניים. הזן מומלץ למתמודדים עם תשישות, עייפות, דיכאון, מיגרנות, אובדן תיאבון, הקאות, בחילות וכאבים כרוניים קלים עד בינוניים.


מצאו מוצרי סטאר דוג

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

צריכים עזרה? אנחנו כאן בשבילכם!
דילוג לתוכן