גרייט ווייט שארק

זן גרייט ווייט שארק קנאביס אינדיקה

THC 14%-15%

אינדיקה

גרייט וייט שארק (Great White Shark) הוא זן בעל אופי אינדיקה דומיננטי שפותח מהכלאת סופר סקאנק (Super Skunk) עם ווייט ווידו (White Widow). הגנטיקה נוצרה אי שם בשלהי שנות ה-90, והיא זכתה במספר פרסי גביע הקנאביס מאז. הארומה והטעם של הגנטיקה שניהם מתונים ולא עוצמתיים מדי, אך מייצרים אופי מורכב. הם מאופיינים בדומיננטיות חריפה המשלבת תווים חריפים ומרירים עם נוכחות הדרית. גרייט ווייט שארק מספק ריכוז קנבינואידי מתון שהופך אותו לתפרחת מעולה למטופלים חדשים. כמו כן הוא מתאים למחפשים מוצר קנאביס מרגיע שגם ישפר את מצב הרוח.

השפעה: מרגיע, מעודד תיאבון

טעמים: חריף, אורני


גרייט ווייט שארק פותח על ידי גרין האוס (Green House), מוסד קנאביס הולנדי ותיק עם מוניטין מעולה. לשם פיתוח הגנטיקה החברה השתמשה בשילוב זנים המגיע ממזרח אסיה ומדרום אמריקה כאחד; גרייט ווייט שארק הוא תוצר הכלאת ווייט ווידו עם סופר סקאנק. ווייט ווידו הוא שילוב של זני מקור מדרום הודו וברזיל, וסופר סקאנק הוא תוצר הכלאת מגוון גנטיקות מאמריקה הלטינית עם אינדיקות אפגניות. השילוב הקוסמופוליטי הזה של גנטיקות מרחבי העולם יצר זן עם טעם מתון אך מורכב ועשיר ופרופיל קנבינואידי דומה.

מתון, מורכב ועשיר

גרייט ווייט שארק מפיק ארומה עדינה עם נוכחות חריפה – חמצמצה המשלבת מגוון תווים חריפים של אורן וגבינה מסביב לניחוח הדרי. הטעם של הזן גם הוא לא עוצמתי מאוד. בדומה לארומה של התפרחת, גם הטעם מורכב, ומכיל מגוון עשיר של תווים חריפים המשאירים רק מעט מקום לנוכחות הדרית בולטת. גנטיקת גרייט ווייט שארק מאופיינת בפרופיל טרפנים המביע דומיננטיות של פינן, קריופילן, מירסן, יומולין ואוסימין

עדין, מרגיע ומעודד תיאבון

גרייט ווייט שארק אמנם נחשב זן קנאביס עתיר THC, אך הוא מפיק ריכוזים מתונים יחסית של הקנבינואיד הפסיכואקטיבי – רק 14% – 15%. עם זאת, מדובר בגנטיקה קאנונית שהתפרסמה באפקט המרגיע את הגוף והנפש ביעילות, מעודד תיאבון, מרומם מצב רוח ומכין את המטופל לקראת סוף היום. הגנטיקה מומלצת לשעות הערב, ותתאים במיוחד למטופלים חדשים ולמתמודדים עם דו קוטביות, הפרעות קשב ופוסט טראומה.


מצאו מוצרי גרייט ווייט שארק

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

צריכים עזרה? אנחנו כאן בשבילכם!
דילוג לתוכן