אל אס די

זן אל אס די קנאביס אינדיקה

THC 20-24%

אינדיקה

אל אס די (LSD) הוא זן קנאביס בעל אופי אינדיקה דומיננטי שנוצר מהכלאת סקאנק #1 (Skunk #1) עם מזאר (Mazar). הוא נקרא על שם סם פסיכדלי מפורסם בגלל ההשפעה הפסיכואקטיבית העוצמתית שלו. אל אס די ידוע כמזרז את קצב המחשבה ומגביר את פעילות הדמיון והחוש היצירתי. הארומה והטעמים שלו חריפים בעיקרם, ומדגישים בעיקר תווי אדמה ואורן. 

השפעה: משכך כאב, מרגיע, יצירתיות

טעמים: אדמתי, אורני, חריף


גנטיקת אל אס די נוצרה על ידי בארניס סיד קומפני (Barney’s Seed Company), חברת גנטיקות קנאביס הולנדית שקיימת משנות ה-80. בארניס היא קלאסיקה אמסטרדמית מפורסמת. מלבד היותה אחראית על מספר זני על כמו קריטיקל קוש (Critical Mush), החברה מפעילה קופישופ׳ס ובתי מסחר לקנאביס ברחבי בירת הקנאביס ההולנדית כבר עשרות שנים. את גנטיקת אל אס די הצוות של בארניס פיתח מהכלאת צמח סקאנק #1 ותיק ביותר עם מזאר – אינדיקה אפגנית ייחודית. הצוות שבחן לראשונה את איכות התפרחת שם לב להשפעה הפסיכואקטיבית החזקה, והחליט לכנותה על שם הסם הפסיכדלי המפורסם. 

אדמתי וחריף

אל אס די מתאפיין בתפרחות קנאביס במבנה תותי חלק וקשיח במיוחד. הפרחים מעלים ניחוח אדמתי חריף המזכיר אגוז מוסקט ואורן. הארומה הזו מתחזקת עם עיבוד התפרחת ואפילו עוד בעת הצריכה. הטעמים הנפוצים גם כן אדמתיים-אורניים. חוויית הטעם חריפה בעיקרה ומותירה סיומת מאסקית בחלל הפה. הטרפנים הנפוצים בזן זה הם מירסן, קריופילן, לימונן, פינן, יומולין ולינלול

יצירתי ופסיכואקטיבי

אל אס די מפיק בין 20% ל-24% THC. זהו לא ריכוז שובר שיאים, אך בהחלט נתון שהופך אותו לזן עתיר THC המתאים למעוניינים במוצר קנאביס בעל ריכוזים גבוהים חומר פעיל. הוא מתאים לשימוש בשעות הצהריים, אחר הצהריים והערב. השפעתו הפסיכואקטיבית מזרזת את קצב המחשבה ומקלה על מחשבה יצירתית, אולם בד בבד ניתן לחוש את טונוס השרירים נרפה ומתעייף. לאחר כשעה-שעתיים האפקט המנטלי יחלוף וישאיר אחריו עייפות האופיינית לזנים בעלי אופי אינדיקה. הזן מתאים למתמודדים עם כאבים כרוניים, לחצים, אובדן תיאבון ודיכאון. 


מצאו מוצרי אל אס די

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

צריכים עזרה? אנחנו כאן בשבילכם!
דילוג לתוכן