אל איי קונפידנשיאל

זן אל איי קונפידנשיאל קנאביס אינדיקה

THC 22-26%

אינדיקה

אל איי קונפידנשיאל (LA Confidential) הוא זן קנאביס בעל אופי אינדיקה דומיננטי שנוצר מהכלאת גנטיקה אפגנית מקורית עם זן נדיר שנקרא או ג׳י אל איי אפי (OG LA Affie). הוא מגיע מבית גידול מוכר ואהוד וזכה במספר לא קטן של תחרויות איכות בעשור וחצי האחרונים. אל איי קונפידנשיאל מפורסם באפקט עוצמתי שמרפה במהרה את טונוס השרירים, מרגיע את הגוף ומשרה עייפות מנומנמת. הארומה שלו מתוקה ואורנית עם טוויסט חריף עדין שמתחזק בטעם.

השפעה: מרגיע, טונוס שרירים, שינה, אופוריה

טעמים: מתוק, אורני


אל איי קונפידנשיאל הוא אחד מזני האינדיקה המפורסמים ביותר בעשור הראשון של המאה ה-21. הוא נוצר על ידי די אן איי ג׳נטיקס (DNA Genetics), ענקית הקנאביס שהביאה לעולם גם את צ׳וקולופ (Chocolope), שארקס ברת׳ (Sharksbreath) ועוד עשרות רבות של קלאסיקות. הוא נוצר מהכלאת גנטיקה אפגנית מסויימת עם עוד זן אפגני ייחודי שנקרא או ג׳י אל איי אפי (אין קשר לאו ג׳י קוש המפורסם). גנטיקת אפי נשמרה על ידי קבוצת מגדלים חשאית שאהבה את טעם המתקתק ויוצא הדופן שניתן שלה. 

אורני ומתוק

אל איי קונפידנשיאל ידוע בארומטיות אורנית ומתוקה עם סיומת מעט חריפה יותר, ובחוויית צריכה עשירה בטעמים דומים. הארומה של הפרחים נעימה ומתקתקה, מזכירה לילך ואורנים עם נגיעה גסה המתובלת בתווי אדמה חזקים. הטעמים של התפרחת גם כן מתוקים – חריפים ומזכירים בעיקר אורן ואדמה. הטרפנים הדומיננטיים ביותר באל איי קונפידנשיאל הם מירסן, יומולין, פינן, וקריופילן

לילה באל איי

אל איי קונפידנשיאל הוא זן קנאביס עוצמתי בעל ריכוז THC גבוה יחסית שנע בין 22% ל-26%, ובהתאם הזן אינו מומלץ למטופלים חדשים וצרכני קנאביס הרגישים לזנים עתירי THC. זהו זן שמוכר בזכות אופי האינדיקה הבולט שלו. השפעתו מרגיעה את קצב המחשבה, מפיגה לחצים, מרפה את טונוס השרירים, יוצרת תחושה של כבדות עייפה ומשרה שינה. הוא מומלץ בעיקר למתמודדים עם בעיות שינה, אובדן תיאבון, כאבים כרוניים וחרדות.  


מצאו מוצרי אל איי קונפידנשיאל

אינדיקה
T19%
C0.1%

חסר במלאי

4.3333333333333 out of 5
150 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

צריכים עזרה? אנחנו כאן בשבילכם!
דילוג לתוכן