בלאק פריידיי הירוק: זני הקנאביס עם התמורה הטובה ביותר

זני הקנאביס עם התמורה הטובה ביותר ביחס למחיר בישראל

מהן התפרחות המשתלמות ביותר על המדף?

2022 הביאה למדף תפרחות הקנאביס הרפואי המון חידושים:

מצד אחד, הפרימיומיזציה ממשיכה עם מוצרי עילית ודרגות מחיר גבוהות מאי פעם אך מצד שני – זה נהיה פשוט למדי למצוא מוצר איכותי מאוד בחצי ואפילו שליש מהמחיר שנגבה על אותם מוצרי סופר פרימיום. אז לכבוד בלאק פריידיי, הכירו את שבע התפרחות השוות ביותר בשוק היום.

כבר בשנת 2021 ראינו ירידות מחירים משמעותיות על מדף התפרחות – בעיקר T20/C4, אך אלו בדרך כלל נבעו מתוקף קצר, איכות פחותה ושאר נסיבות שלא מעודדות רכישה. כיום, אנחנו יכולים לזהות מגמה שונה לחלוטין – זה נהיה דבר שגרתי למצוא מוצרים באיכות מעולה שנמכרים בחצי ואפילו שליש מחיר מהיקרים ביותר על המדף. בין אם הדבר נובע מהטבות זמניות, מחירי השקה או תפיסת התמחור של היצרנים – כדאי לכם להכיר את שבע התפרחות האלה לקראת בלאק פריידיי הירוק:

טייפון (Typhoon) - סאטיבה T20/C4
טייפון (Typhoon) – סאטיבה T20/C4

טייפון – Typhoon | סופר סילבר הייז – Super Silver Haze | קנאביס פארם ישראל | 129 ₪

התפרחת קשיחה בגודל בינוני – גדול, היא נראית טוב מאוד, נוחה לעיבוד וחשוב מכל – ריחנית וטעימה. הגידול המעולה אמנם מקומי, אך זן המקור הוא נצר לסופר סילבר הייז – אחת הגנטיקות המעוררות, ממריצות ומשרות יצירתיות שאמסטרדם הולידה. עם תג מחיר של 129₪, טייפון הוא לחלוטין זן סאטיבה ששווה לבחון בבלאק פריידיי הקרוב. 

חוף מוזהב (Golden Beach) - סאטיבה T20/C4
חוף מוזהב (Golden Beach) – סאטיבה T20/C4

חוף מוזהב (סדרת מג׳יקל פלייסס) – (Golden Beach (Magical Places | רויאל גורילה, שוקולד דיזל, סאוור דאב – Royal Gorilla, Chocolate Diesel, Sour Dubb | בזלת פארמה | 249 ₪

חוף מוזהב מאופיין בתפרחת אוורירית במקצת עם עמודי עלי בגוון חום חלוד וארומה אדמתית עוצמתית עם תווי דיזל, הדר, שוקולד ואגוזים. הטעם המורכב דומה ומבליט בכל נשיפה תו אחר מהזר העשיר שמאפיין את התפרחת. עם מקורות גנטיים מתקדמים כמו רויאל גורילה, שוקולד דיזל וסאוור דאב, השפעה שמאזנת את הגוף והנפש ומחיר של 249₪ לתפרחת איכותית באריזת פלסטיק קשיחה – זה לגמרי מוצר ששווה לבדוק.

קולד קריק קוש (Cold Creek Kush) - אינדיקה T20/C4
קולד קריק קוש (Cold Creek Kush) – אינדיקה T20/C4

קולד קריק קוש – Cold Creek Kush | קולד קריק קוש – Cold Creek Kush | הקסו | 149 ₪

תפרחות קולד קריק קוש של הקסו הקנדית מציגות חזות נפוחה וקשיחה שמדיפה ארומה חזקה של אורן עם נגיעות פיקנטיות של פלפל ופירות יער שמתלווה לטעם דומה. היצרנית הקנדית מצליחה להגשים את הפוטנציאל שטמון בגנטיקת הקוש הנבחרת הזו עם השפעה משככת כאבים ומרגיעה שמתאימה בעיקר לשעות הלילה, ובמחיר של 149₪ בלבד – זו אינדיקה שאתם רוצים על המדף שלכם. 

אור (Or) - אינדיקה T20/C4
אור (Or) – אינדיקה T20/C4

אור – Or | גלוברי או ג׳י – Glueberry OG | טוגדר | 149 ₪

טוגדר הציגו ב-2022 מספר סדרות של תפרחות ממגוון גנטיקות נהדרות בפחות מ-200₪. התפרחות עומדות בסטנדרט גימור איכותי מאוד, מדיפות ארומה נעימה, משאירות טעם עשיר בחלל הפה ומעוררות השפעה ניכרת. דוגמה נהדרת להן הוא דווקא אור – צאצא של גלוברי או ג׳י ואחת הקלאסיקות של טוגדר. תפרחות קטנות, קשיחות ובהירות בעלות ניחוח אורני עוצמתי, טעם דומה והשפעה שיכולה ללוות את חובבי האינדיקות במשך כל היום.

מדי ווייב (Medi Wave) - היברידי T20/C4
מדי ווייב (Medi Wave) – היברידי T20/C4

מדי ווייב – Medi Wave | נורת׳רן לייטס, האש פלאנט – Northern Light, Hash Plant | מדיקיין | 149 ₪

תפרחת בגוון ירוק כהה וכיסוי נאה של טריכומות נפוחות בגוון חלבי שמשחררות לאוויר ארומה אדמתית שמתלווה לטעם דומה עם תווים מתוקים וחריפים במקצת. למרות ההכלאה בין שני האינדיקות המנמנמות נורת׳רן לייטס והאש פלנט, מדי ווייב יצא דווקא היברידי עם יכולות שיכוך והרגעה מרשימות שיכולות לתמוך בכם לאורך כל היום עם תג מחיר מרשים של 149₪ בלבד.  

ג’ונגל דרימס (Jungle Dreams) - אינדיקה T20/C4
ג’ונגל דרימס (Jungle Dreams) – אינדיקה T20/C4

ג’ונגל דרימס – Jungle Dreams | או ג׳י קוש – OG Kush | פארמוקן | 279₪

ג׳ונגל דרימס של פארמוקן כבש את השוק כשיצא ב-2021 עם תפרחות נפוחות בארומת נענע וליים וטעם צמחי – הדרי שמזכיר אייס לימונענע קיצי. עכשיו כבר אמצע חורף 2022, והזן ממשיך להכות גלים על מדף התפרחות T20C4 ובמחיר מדהים של 279₪ עם אותן תפרחות תפוחות, ארומה וטעם קיציים של לימונענע והשפעה משככת ומנמנמת שמסייעת למגוון התוויות. חלק מהקרדיט שייך גם לגנטיקת המקור הקלאסית – או ג׳י קוש, שלא יורד מהמדפים מסביב לעולם כבר כמה עשורים.

וואפה (Wappa) - אינדיקה T20/C4
וואפה (Wappa) – אינדיקה T20/C4

וואפה – Wappa | וואפה – Wappa | טרוורה | 199 ₪

עם תפרחות קשיחות בגוון ענברי וניחוח מנגו מתוק – קשה לא להבין את ההתלהבות מוואפה, הפיתוח הפירותי והמתקתק של גנטיקת הסוויט סקאנק הנצחית. אם ניסיתם את הזן הזה פעם אחת ואהבתם אותו, סביר שלא תשכחו אותו לעולם. וואפה של טרוורה מציג איכות מבחינת גימור התפרחת, ארומה מעולה, טעם פירותי מתוק ועשיר והשפעה משככת כאבים שמתאימה לכל היום. עוד פרט שחשוב לציין – זה אחד המוצרים הקנדים היחידים ברשימה הזו, והוא נמכר ב-199₪ בלבד. 

לסיכום

למרות עליות המחירים שראינו השנה ושכנראה נראה בקרוב, מדף תפרחות הקנאביס הרפואי עדיין מציע לא מעט אפשרויות משתלמות שעונות בקלות על מקצה האיכות וההשפעה. ברשימה הזו ניתן די בפשטות למצוא מוצרים מרוממים, משככים או מנמנמים שהופקו ברמת גימור גבוהה מגנטיקות מגוונות, והכל בטווח מחירים נוח שנע בין 129 ₪ ל-199 ₪. מוכנים לבלאק פריידיי הירוק? 

3 thoughts on “בלאק פריידיי הירוק: זני הקנאביס עם התמורה הטובה ביותר

  1. זן חסכן אומר:

    תודה על ההמלצות, בדיוק שנפתח לי המרשם..

  2. מישל אומר:

    קניתי 3 זנים מהרשימה, מרוצה מאוד מהבחירה

  3. אייל אומר:

    אחלה כתבה, מדי וויב באמת מפתיע מאוד וגם טייפון… תודה לקנאליסט על שיתוף המידע 🙂

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

צריכים עזרה? אנחנו כאן בשבילכם!
דילוג לתוכן