האש פלנט

האש פלנט קנאביס אינדיקה

THC 13%-19%

אינדיקה

האש פלנט (Hash Plant) הוא זן קנאביס בעל אופי אינדיקה דומיננטי. יש לו שורשים מסתוריים וסיפור לידה מורכב שמתחיל ככל הנראה באפגניסטן, עובר בארה״ב ונגמר רשמית בהולנד של שנות השמונים. הגרסה העכשווית של הגנטיקה היא למעשה הכלאה של ההאש פלאנט המקורי עם נורת׳רן לייטס #1 (Northern Lights #1). האש פלאנט מפורסם בניחוח אדמתי חריף המזכיר, כמו שהשם מרמז, ארומה של חשיש. הארומה המתובלת מפנה את המקום בזריזות לטעם חריף, וזה מביא איתו השפעה גופנית ניכרת. האש פלאנט הוא זן מעולה למחפשים אפקט מרגיע ומעט מנמנם וגם למתמודדים עם מגוון רחב של בעיות בריאותיות.

השפעה: מרגיע, שינה

טעמים: אדמתי, חריף


כאמור, שורשי ההאש פלאנט מסתוריים ולא לחלוטין ברורים בגלל העדר תיעוד. התופעה נפוצה בהיקף גנטיקות רחב בשנות ה-70 וה-80 של המאה הקודמת. תיעוד לא היה בראש מעייניהם בעידן בו התעשייה עדיין הייתה לא חוקית והאכיפה הייתה כה פעילה. עם זאת, ידוע כי ייחור האש פלאנט ראשון עשה את דרכו מצפון מערב ארה״ב להולנד בשנת 1987. הייחור הגיע לאדם בשם נוויל שונמייקר (Nevil Schoenmaker), הראשון להקים רשת הפצת זרעים בינלאומית בהולנד. נוויל השביח את הגנטיקה, יצר לה זרעים והפיץ אותם הלאה למפתחי גנטיקות שאהבו את הזן אך שמרו אותו בינם. התהילה של הזן הגיעה רק בשנת 1999 כשהעסק של נוויל נרכש על ידי סנסי סידס (Sensi Seeds). החברה זיהתה את הפוטנציאל ומיקמה את ההאש פלאנט בשוק הרחב.

חובבי חשיש התפקדו

האש פלאנט מפיק פרופיל טרפנים ייחודי עם ריכוזים גבוהים של מירסן, קריופילן, גואיול וביזבולול. הניחוח של התפרחת מזכיר מאוד חשיש. הוא מורכב; הוא עדין בעוצמתו אך חריף באופיו. יחד עם זאת, על גבי החריפות ניתן להרגיש גם ניחוחות מתוקים מעניינים. גם בעישון נקי, התפרחת לא מפיצה את הניחוח שלה חזק כמוכר מזנים אחרים. יחד עם זאת, על הדיסקרטיות של הריח מפצה טעם חריף, מתוק ועוצמתי שרכש מעריצים רבים מסביב לעולם. 

נחיתה רכה

האש פלאנט הוא זן קנאביס עתיר THC אך ריכוזי הקנבינואיד בו אינם כה גבוהים; בין 13%-19% בלבד, בדרך כלל. השפעתו מומלצת במיוחד למתמודדים עם בעיות עיכול, קרוהן, הפרעות קשב וריכוז, היפראקטיביות או מיגרנות. הוא מייצר אפקט מרגיע ומנמנם מעט המתאים לימי חופש או לשעות הערב והלילה. 


מצאו מוצרי האש פלנט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

צריכים עזרה? אנחנו כאן בשבילכם!
דילוג לתוכן