מירקל אליאן קוקיז

זן מירקל אליאן קוקיז קנאביס

THC 24%-25%

היבריד

מירקל אליאן קוקיז (Miracle Alien Cookies) שמוכר גם בכינוי מאק (MAC) הוא זן קנאביס בעל אופי היברידי שנוצר מהכלאת אליאן קוקיז (Alien Cookies) עם סטארפייטר (Starfighter) וסאטיבה קולומביאנית. לאחר סיפור לידה מרתק בו כמעט ונכחד, מירקל אליאן קוקיז זוכה בשני פרסים בתחרויות קנאביס מיד עם יציאתו לשוק ב-2019, והופך לזן בעל שם עולמי. השפעתו של מירקל אליאן קוקיז מרוממת, מעודדת מחשבה יצירתית. יש לו ארומה הדרית חלקה עם תווים חריפים וסיומת אדמתית מתוקה. 

השפעה: מרגיע, אופוריה, מצב רוח

טעמים: הדרי, אדמתי, חריף


מירקל אליאן קוקיז נוצר על ידי מגדל ומפתח גנטיקות קנאביס מארצות הברית שנקרא קפולטור (Capulator). הסיפור של הגנטיקה מתחיל בקולומביה, שם קפולטור אסף זרעים של גנטיקת סאטיבה מקומית. הוא גידל את הזרעים והכליא אותם עם גנטיקה נוספת שנקראת סטארפייטר. עבר זמן מה ומהזן שנוצר נשארו רק זרעים אותם קפולטור השאיר בכיס מכנסיו. המכנסיים נכנסו למכונת הכביסה באותו הערב, מה שגזר את דינם של הזרעים. אשתו של המגדל החליטה לנסות להנביט אותם בכל זאת, אך כולם נבלו במהרה מלבד אחד, ה-#15 במספר. הצאצא השורד נקרא בשם מירקל 15 (Miracle 15) והתברר שהוא זכר, משמע – הוא לא מניב תפרחות. קפולטור לא ויתר והפרה בעזרתו נקבת אליאן קוקיז, מה שהוביל לפיתוח הזן הסופי: מירקל אליאן קוקיז. הגנטיקה זכתה בשני פרסי תחרויות גביע קנאביס מיד עם סיום הפיתוח שלה ב-2019, ומאז התפרסמה בקהילות חובבי קנאביס ומטופלים בקנאביס רפואי בארה״ב, קנדה ובעולם כולו.

הדרי, אדמתי

מירקל אליאן קוקיז מפיק תפרחת בגוון ירוק בהיר שלעתים מתלווה אליו גם סגול עמוק. הפרחים במבנה תותי ומעלים ניחוח הדרי-אדמתי המזכיר תפוז מתוק. לאחר עיבוד התפרחת ניתן לחוש מעט יותר תווים חריפים, גם הם בעלי אופי הדרי ואדמתי. הטעם הדומיננטי הדרי ומתוק אך הסיומת אדמתית ועשירה. הטרפנים הדומיננטיים בזן הם לימונן, קריופילן ומירסן.

אופורי ויצירתי

מירקל אליאן קוקיז מפיק כ-22% THC, ריכוז עשיר המתאים בעיקר למטופלים וצרכני קנאביס המנוסים עם מוצרים עתירי THC. הוא מתאים לשימוש בכל שעות היום היות והשפעתו היברידית – כלומר, לא מעייפת או אנרגטית באופן ניכר. הזן גם מרגיע את מצב הרוח, מפיג לחצים, מרומם אופוריה ומצב רוח טוב המקל על מחשבה יצירתית ותקשורת פתוחה. מירקל אליאן קוקיז מתאים במיוחד למתמודדים עם פוסט טראומה, דיכאון, חרדות ולחצים. 


מצאו מוצרי מירקל אליאן קוקיז

T24.2%
C0.1%
אינדיקה
12% הנחה
12%-
T23.1%
C0%
היבריד

חסר במלאי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

צריכים עזרה? אנחנו כאן בשבילכם!
דילוג לתוכן