קרלס הייז

זן קרלס הייז קנאביס סאטיבה

THC 16%-20%

סאטיבה

קרלס הייז (Karels Haze) הוא זן קנאביס בעל אופי סאטיבה דומיננטי שנוצר מהכלאת אולד סקול הייז (Old School Haze) וכמדוג או ג׳י פייר (Chemdawg OG Fire). הוא נוצר ע”י מגדל הולנדי ותיק שרכש את כישוריו בחדרי גידול שהיה מקים בבתים נטושים באמסטרדם. קרלס הייז מפורסם בהשפעה אופורית וממריצה שמתאימה במיוחד לשעות היום. הוא מאופיין בניחוחות וטעמים טרופיים והדריים במיוחד, ובנוכחות דיזל חריפה.

השפעה: מעורר, אופוריה, יצירתיות

טעמים: טרופי, הדרי, דיזל


קרלס הייז פותח מהכלאת אולד סקול הייז עם כמדוג או ג׳י פייר, שני זנים ייחודיים עם ותק רב. הגנטיקה מהווה את זן הדגל של סופר סאטיבה סיד קלאב (Super Sativa Seed Club), חברת קנאביס שמשמרת, משביחה ומצליבה גנטיקות משובחות באמסטרדם עוד מ-1985. קרלס הייז נקרא על שם קרל שלפהוט (Karl Schelfhout), אחד היזמים שהקימו את בנק הזרעים. קרל היה חבר בקהילה שהתגוררה בבתים נטושים בעיר, ובחדרים המאולתרים הללו שלפהוט רכש את כישוריו. הוא היה דל אמצעים, אבל חכם; הוא פיתח דשנים בעצמו ואף השתמש בשיטות גידול נטולות מצע שנחשבו אז למתקדמות ביותר, במיוחד לנוכח סביבת העבודה הממוצעת שלו. 

טרופי ודליק

לקרלס הייז מפיק חוויית צריכה המקבצת זר טעמים וניחוחות טרופיים מתוקים שמתלווים לנוכחות הדרית ותווי דיזל חריפים. הארומה של התפרחת מזכירה ניחוח של נקטר פירות טרופיים עם נגיעה הדרית קלה של ליים. בעיבוד הפרחים ניתן לחוש בקלות גם תווים אדמתיים חריפים המזכירים דיזל. חוויית הטעם שניתן לחוש בעישון או באידוי דומה; היא טרופית ומתקתקה אך מכילה גם סיומת חמצמצה שמזכירה ליים כמו גם תווי דיזל חריפים. קרלס הייז מייצר פרופיל טרפנים המאופיין בדומיננטיות של פינן, יומולין, לימונן, קריופילן ולינלול.

ממריץ ומעודד

קרלס הייז מפיק בין 16% – 20% THC. זהו ריכוז קנבינואידי עשיר, אך מעט מתון ביחס לרוב גנטיקות הקנאביס העדכניות שיוצאות לאור בימים אלו מהיצרנים בשוק הפנאי. הגנטיקה מרוממת אפקט אנרגטי שמתאים לשעות היום ותסייע לכם להתמודד עם רשימת משימות ארוכה; היא ממריצה ומעודדת מצב רוח אופורי ומחשבה יצירתית.  בהתאם, קרלס הייז מומלץ למתמודדים עם דיכאון ובעיות במצב הרוח.  


מצאו מוצרי קרלס הייז

T23.8%
C0.1%
סאטיבה
13% הנחה
13%-
4.7 out of 5
130 
סאטיבה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

צריכים עזרה? אנחנו כאן בשבילכם!
דילוג לתוכן