קריטיקל קייק

זן קריטיקל קייק קנאביס אינדיקה

THC 20-24%

אינדיקה

קריטיקל קייק (Critical Cake) הוא זן בעל אופי אינדיקה דומיננטי שפותח מהכלאת וודינג קייק (Wedding Cake) עם קריטיקל קוש (Critical Kush). הזן מגיע מקולקטיב מגדלים משפחתי שהתחיל את דרכו בגינה המשפחתית והיום אחראי לפיתוח גנטיקות קנאביס מובחרות. קריטיקל קייק מספק אפקט מרפה שרירים, מרגיע ומנמנם שמתאים בעיקר לחצי השני של היום. התפרחות שלו בצבע ירוק כהה ולעתים סגול, והן מדיפות ארומת וניל אדמתית ומתוקה.

השפעה: מרפה שרירים, שינה

טעמים: וניל, הדרי, אדמתי


זן הקנאביס קריטיקל קייק פותח על ידי גרנדמ׳ס ג׳נטיקס (Grandma’s Genetics), בוטיק מגדלים משפחתי קטן שאחראי למספר גנטיקות מצומצם אך איכותי. קריטיקל קייק למעשה מהווה את זן המקור ממנו פותח זן הדגל של החברה – גרנדמ׳ס או ג׳י (Grandma’s OG). קריטיקל קייק פותח מהצלבת שני זני קנאביס מפורסמים. אחד מהם ותיק – קריטיקל קוש, ואחד צעיר יותר – וודינג קייק. ההכלאה בין השניים יצרה זן עוצמתי עם ארומה חזקה וחוויית טעם מיוחדת.

וניל והדר חריף

תפרחות קריטיקל קייק ירוקות כהות-סגולות. יש להן ארומה אדמתית מתקתקה שמגלה תווי וניל מתוקים עם נגיעות הדר מרירות וחריפות לאחר גריסת הפרחים. הניחוח ממשיך לחוויית הטעם עם נוכחות וניל מתוקה, בסיס אדמתי עשיר וסיומת הדרית שמזכירה ליים. הטרפנים הדומיננטיים האופייניים בקריטיקל קייק הם מירסן, לימונן וקריופילן.

קינוח לסוף היום

קריטיקל קייק מפיק ריכוזי THC שנעים בין 20% ל-24%, ובהתאם זהו זן קנאביס עוצמתי עם רף פסיכואקטיביות  שמתאים בעיקר לצרכנים מנוסים. בנוסף, הזן מומלץ לשימוש בשעות הלילה הודות לאפקט הכבד והמרגיע שלו. ההשפעה שעולה מרפה את טונוס השרירים, משרה כבדות ניכרת ומקלה על הירדמות מהירה ושמירה על שינה חזקה ויציבה. בהתאם, קריטיקל קייק מתאים למתמודדים עם בעיות שינה וקשיים בהירדמות, חרדות, פוסט טראומה וגם כאבים כרוניים.


מצאו מוצרי קריטיקל קייק

T21.7%
C0.1%
אינדיקה

חסר במלאי

2.5 out of 5
199 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

צריכים עזרה? אנחנו כאן בשבילכם!
דילוג לתוכן