קילר קווין

קילר קווין קנאביס היבריד

THC 15%-20%

היבריד

קילר קווין (Killer Queen) הוא זן קנאביס היברידי שנוצר ע״י חבר בקבוצת מגדלים קנדית הודות להצלבת ג׳י 13 (G13) עם סינדרלה 99 (Cinderella 99). מבנה תפרחת ייחודי ומאופיין בבסיס רחב שמתחדד עד לקצה העליון שלה. האפקט של הזן בעיקר מנטלי ומפיק השפעה מרוממת, מרכזת, ממריצה ומעוררת דמיון ויצירתיות. בנוסף לאפקט, קילר קווין מדיף ארומה טרופית מתוקה וידוע בטעמים פירותיים נכספים במיוחד.

השפעה: ריכוז, מרגיע, יצירתיות

טעמים: לימוני, מתוק, הדרי, טרופי


קילר קווין נוצר על ידי וויק היי (Vic High) מהסי בי ג׳י איי (CBGA), קולקטיב מגדלים קנדי. וויק קיבל אבקנים של סינדרלה 99 ממפתחי הגנטיקה – בראת׳רס גרים (Brothers Grimm) ופיזר אותם על ייחור ג׳י 13 שבדיוק התחיל לפרוח. התוצאה הייתה גנטיקה היברידית עם אפקט מאוזן וביטויי טעם פירותיים המשתנים בין צמח לצמח. למעשה, פרופיל הטעמים והארומות שלו הוא אחד המאפיינים הבולטים ביותר של הזן.

קוקטייל טרופי

קילר קווין מפורסם בפרופיל ארומתרפי עוצמתי במיוחד המפיץ ארומה חמוצה-מתוקה המורכבת מתווים הדריים וטרופיים המזכירים תפוז ואננס. אולם עיבוד התפרחת משחרר לאוויר ניחוח צמחי יותר המזכיר את הזן ג׳ק הרר. הטעם שקילר קווין מפיק מהדהד את הארומה – הוא חמוץ-מתוק, הדרי ומזכיר גם כן תפוז או אננס עם תווי דובדבן קלים. לפרופיל הטרופי העשיר שהזן ידוע בו אחראי פרופיל טרפני המאופיין בדומיננטיות של מירסן, לימונן וקריופילן.  

רק על הקווים

קילר קווין אמנם נחשב לזן עתיר THC, אך הוא מציג בין 15% ל-20%, כלומר – לא מעט, אולם גם ממש לא אחוזים מהגבוהים בקטגוריה. ההשפעה שקילר קווין מפיק מתחילה זמן קצר לאחר אידוי או עישון, ומשפיעה בעיקר על המצב והיכולות המנטליות של המטופל. הזן מנקה רעשי רקע ומגביר את היכולת לחשוב עמוק, להתרכז ולהשלים משימות – יצירתיות או שגרתיות. קילר קווין גם משרה אופוריה, מקל על תקשורת ומפיג חרדות חברתיות. 

היבריד טרופי וידידותי

קילר קווין הוא היבריד קנדי הנוצר מהצלבת ג׳י 13 – זן אינדיקה אגדי עם סינדרלה 99 – הסאטיבה של בראת׳רס גרים. הגנטיקה שהתקבלה מפיקה קוקטייל טרופי של טעמי הדר ואננס המתכתבים עם ארומה חמוצה-מתוקה המכילה סיומת צמחית משהו. ההיבריד הטרופי הזה מפיק פרופיל קנבינואידי ידידותי למשתמשים בכל דרגת היכרות עם הצמח, והוא מומלץ במיוחד לסובלים מדיכאון, חרדות וכאבי ראש.


מצאו מוצרי קילר קווין

סאטיבה
T22.3%
C0.1%

חסר במלאי

2.3333333333333 out of 5
199 
T20.3%
C0.1%
סאטיבה

חסר במלאי

T15.6%
C0.1%
סאטיבה

חסר במלאי

T23.8%
C0.1%
סאטיבה

חסר במלאי

T24.4%
C0.1%
סאטיבה

חסר במלאי

T21.8%
C0.1%
סאטיבה
5% הנחה
5%-

חסר במלאי

199 
T23.8%
C0.1%
סאטיבה
16% הנחה
16%-

חסר במלאי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

צריכים עזרה? אנחנו כאן בשבילכם!
דילוג לתוכן