פלורידה או ג׳י

זן פלורידה או ג'י קנאביס היבריד

THC 20%-28%

סאטיבה

פלורידה או ג׳י (Florida OG) או טריאנגל או ג׳י (Triangle OG) הוא זן קנאביס בעל אופי היברידי. הוא פותח בשנות התשעים ונחשב בעיני חוקרי קנאביס רבים לגנטיקת המקור של או ג׳י קוש (OG Kush) המפורסם. לפי רוב דעות, הגנטיקה פותחה על ידי ג’וש די (Josh D) מהצלבת למון תאי (Lemon Thai), כמדוג 91 (Chemdawg 91) והינדו קוש (Hindu Kush). הזן מפורסם בתפרחות בגווני ירוק ליים ובקבוק כהה שעטופות בטריכומות חלביות. התפרחת מדיפה ארומה וטעם טרופיים – הדריים שמזכירים לימון, אורנים ועוד מגוון תווים אדמתיים עשירים עם נוכחות מתוקה וחריפה. הזן מומלץ במיוחד למתמודדים עם לחצים, חרדות והפרעות מצב רוח, אם כי הוא מתאים גם לשיכוך כאבי גב, שרירים ומיגרנות.

השפעה: מצב רוח, יצירתיות, משכך כאב

טעמים: דיזל, אורני, הדרי


פלורידה או ג׳י בודד וטופח לראשונה ב-1996 על ידי ג’וש די, מגדל מפורסם מארה״ב. הוא קיבל את הגנטיקה כחלק מהתערבות ממאט ״באבה״ ברגר (Matt “Bubba” Berger) שאסף אותה מקבוצת מגדלים קטנה ומסתורית בפלורידה. ג׳וש די טען שזה לא יכול להיות שהמגדלים בפלורידה עושים עבודה טובה יותר מהמגדלים בקליפורניה. מאט הביא איתו מפלורידה חמישה ייחורים מתוכם שרד רק אחד, והשניים התחילו לגדל אותו. התפרחות מהייחור ריסקו את התחרות בעסק הקנאביס לו ג’וש דאג לאספקה. בשלב זה ג׳וש הבין שהוא הפסיד בהתערבות למאט, אבל זכה בזן שישנה את העולם. הגנטיקה הפכה למקור להכלאות מתחרות בקצב מהיר שציפה, לכן הנציח את הפנוטיפ המקורי שלו עם ראשי התיבות או ג׳י שפירושן המקובל מסמל: “Original” (מקורי).

חריף; דיזל הדרי, אדמתי ואורני

פלורידה או ג׳י הוא זן די נדיר שמפורסם בפרחים בעלי ארומה וטעם בולטים מאוד עם נוכחות חריפה המשלבת גם תווי אדמה, אורן ואפילו הדרים. תפרחות פלורידה או ג׳י מפיקות ארומת דיזל חריפה הנפתחת בעיבוד הפרחים וחושפת תווים עוצמתיים של אדמה ואורן. הטעם המפורסם של התפרחת מתחיל בתווי דיזל חריפים דומים. לאט לאט משתלבות בו גם נגיעות הדרים ולבסוף גם סיומת המורכבת מהנוכחות האדמתית – אורנית שקיימת גם בארומה. הטרפנים הדומיננטיים בזן הם לימונן, קריופילן פינן, ומירסן.

היבריד מתפתח

פלורידה או ג׳י קוש הוא זן קנאביס בעל אופי השפעות היברידי וריכוז THC די גבוה שנמצא בדרך כלל קצת מעל קו ה-20%, אך הוא תועד נוסק גבוה מעליו ומגיע גם ל-28%. התחושות שהזן מעלה מקלות בעיקר על התמודדות עם מצבים נפשיים ובעיות במצב הרוח, אך הוא יכול להועיל גם לשיכוך כאבים כרוניים והתקפי מיגרנה. הגנטיקה מייצרת השפעה המרוממת את מצב הרוח, מפיגה חרדות ומקלה על יצירה ותקשורת. ההשפעה מתפתחת לאט לאט, ומחזיקה הרבה זמן בהתאם – כשעתיים ואף יותר למטופלים חדשים. פלורידה או ג׳י לא יצמיד אתכם לספה, אך לאחר שההשפעה תחלוף יתכן ותחושו בעייפות קלה.


מצאו מוצרי פלורידה או ג׳י

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

צריכים עזרה? אנחנו כאן בשבילכם!
דילוג לתוכן