פינק קוש

פינק קוש קנאביס

THC 20%-22%

אינדיקה

פינק קוש (Pink Kush) הוא צאצא נכסף של או ג’י קוש, אבל אף אחד לא יודע בדיוק מה הסיפור המדויק שלו. הוא ניחן באופי אינדיקה דומיננטי, צבעוניות מרשימה, טעם עשיר ואפקט גופני עוצמתי. גם ביחס לקרובי משפחתו הגנטיים, פינק קוש נחשב לזן עם השפעה חזקה ומרוכזת במיוחד המשככת כאבים, משרה שינה ומגרה תיאבון ביעילות. הוא זכה במקום הראשון במקצה האינדיקות בתחרות קנאביס ב-2017 בקנדה והוא מפורסם בקרב קהילות מטופלים בקנאביס רפואי מסביב לעולם.

השפעה: משכך כאב, שינה, מעודד תיאבון

טעמים: מתוק, וניל, פירות יער


פינק קוש הוא זן קנאביס מפורסם ופופולרי במיוחד בקנדה ובצפון מזרח ארצות הברית, אך המקורות שלו לא כל כך ברורים. הגנטיקה עצמה אמנם מיוצרת ואף נמכרת בשוק הפרטי על ידי מספר יצרני זרעים אירופאיים, עם זאת אף אחד מהם לא יודע בדיוק איך הזן נוצר. כל מה שידוע הוא שפינק קוש הוא צאצא של או ג’י קוש, אולם אם לדייק גם זה לא בטוח. הזן קיבל את השם שלו (פינק = Pink = ורוד) בזכות צבעוניות ורודה ייחודית והשפעה עוצמתית.

וניל פרחוני ופירות יער 

פינק קוש מתאפיין בארומה עשירה ובלעדית המתלווה לטעם מתוק דומה שנשאר בפה לזמן ממושך. לארומה יש אופי מתוק עם מעט תווים חמצמצים וברושיים. התווים הדומיננטיים מזכירים וניל, פרחים ופירות יער. הטעם הולם את הארומה ומתכתב איתה בקלות; הוא מתוק, ומזכיר סוכריות בטעם פטל או אוכמניות. אולם את הסיבה לא נמצא בטרפנים הדומיננטיים לגנטיקה מירסן, קריופילן ולימונן שאינם מזוהים בדר”כ עם טעם וארומה אלו.

צאצא קוש עוצמתי

פינק קוש מייצר מנעד רחב מאוד של השפעות שכליות וגופניות המספקות את קהל צרכני הפנאי והמטופלים כאחד. ההשפעה המתמשכת של הגנטיקה מתחילה בהפגת מתחים דרסטית המתלווה למצב רוח אופורי ומרומם במיוחד. השפעה זו הופכת במהרה לאפקט גופני המשכך כאבים, מרגיע בחילות, מגרה את התיאבון ולבסוף מכסה את הכל בעייפות שקשה להתעלם ממנה. מומלץ במיוחד למטופלים בטיפולי שונים נגד סרטן ולסובלים מבעיות שינה.

קוש אופטימי

אילן היוחסין של פינק קוש לא ברור לגמרי, אך ידוע שהוא צאצא של זן קנאביס המפורסם או ג’י קוש. בנוסף, פינק קוש גם מצדיק את מיקומו בשושלת של אחת מגנטיקות האינדיקה הדומיננטיות בעשורים האחרונים. הוא מגיע לריכוזי THC הנעים סביב 20% ומייצר השפעה מנמנמת שגם מגרה את התיאבון, משככת כאבים ביעילות ומשאירה חיוך רחב על הפנים. התפרחת לא רק אפקטיבית, אלא גם מתאפיינת בצבעוניות ייחודית, בארומת וניל ובטעם מתוק ופירותי.


מצאו מוצרי פינק קוש

T24%
C0.1%
אינדיקה
36% הנחה
36%-

חסר במלאי

3.8095238095238 out of 5
199 
T21.3%
C0.1%
אינדיקה
40% הנחה
40%-

חסר במלאי

2 out of 5
179 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

צריכים עזרה? אנחנו כאן בשבילכם!
דילוג לתוכן