סופר למון הייז

סופר למון הייז סאטיבה

THC 20%-25%

סאטיבה

סופר למון הייז (Super Lemon Haze) הוא זן קנאביס סאטיבה מבית גרין האוס (Green House), בית פיתוח הגנטיקות ההולנדי המנוהל על ידי אריאן רוסקאם (Arjan Roskam). הגנטיקה מהווה איחוד של זני קנאביס קלאסיים, הולנדיים בעיקר, עם גנטיקת קנאביס שעשתה את דרכה לאמסטרדם מלאס וגאס. לסופר למון הייז טעם וארומה עם פרופיל חמוץ ומעט מתקתק. למרות אחוזי THC מרשימים, הזן מפורסם בהשפעה עדינה ולא חזקה מדי שמתעוררת בגוף ומתקדמת לכיוון הראש. מומלץ במיוחד למטופלים המחפשים זן שיסייע עם בעיות מצב רוח, לסובלים מדיכאון, פוסט טראומה וחרדות שונות. 

השפעה: ריכוז, יצירתיות, מצב רוח

טעמים: לימוני, מתוק


סופר למון הייז הוא פיתוח ייחודי של גרין האוס, בית קנאביס הולנדי מפורסם שהביא לעולם גנטיקות מפורסמות רבות. בין הגנטיקות האלה ניתן למצוא את סופר סילבר הייז (Super Silver Haze) שהיווה את הבסיס הגנטי לפיתוח סופר למון הייז. סופר סילבר הייז המפורסם של גרין האוס הוצלב עם הייז (Haze) טהור, סקאנק (Skunk) ונורת׳רן לייטס (Northern Lights) כדי ליצור את ״הטיוטה הראשונה״ של סופר למון הייז. מאוחר יותר, בפגישה עם מפתח זנים בשם מיסטר למון (Mr. Lemon) קיבל אריאן לידיו את גנטיקת למון סקאנק (Lemon Skunk) של למון. לאחר שאיחד אותה עם הטיוטה שלו, התקבלה הגנטיקה שאנחנו מכנים היום סופר למון הייז.

לימון מתקתק

גנטיקת סופר למון הייז מאופיינת בפרופיל טרפנים המפיק בעיקר טרפינולן, לימונן, ופינן. בהתאם, הארומה של התפרחת די חד משמעית ומאופיינת בפרופיל חמוץ בעיקרו עם ניחוחות לימון וליים. עם זאת ישנם גם תווים מתקתקים עם אופי טרופי המזכירים פסיפלורה, וסיומת פלפלית עדינה. הטעמים של סופר למון הייז קצת יותר מורכבים מהניחוח, אך גם כן חמוצים בעיקרם. פרופיל הטעם לימוני, אך מכיל יותר מתווי הפסיפלורה הטרופיים והסיומת המתובלת מורגשת יותר ואף מקבל הד מריר קצת.

סאטיבת מחמד

סופר למון הייז מפורסם בריכוזי THC הנעים בין 20% – 25%, ולעתים אף צפונה משם. זהו נתון גבוה יחסית, אך השפעתו די מתונה בהשוואה לזנים אחרים המפיקים ריכוזים דומים. ההשפעה של גנטיקת סופר למון הייז מתחילה בגוף, משככת כאב ומעוררת תיאבון. האפקט מתקדם די מהר לראש ומתרכז שם. חוויית הטיפול בסופר למון הייז ממריצה, מעוררת, מרכזת ומשפרת מצב רוח. בנוסף, סופר למון הייז ידוע כמעשיר יצירתיות ודמיון. 

החיים נותנים לימונים? מעולה

סופר למון הייז הינה אחת מצוות גנטיקות ההייז ההולנדיות המפורסמות של גרין האוס, יחד עם סופר סילבר, אריאנ׳ס (Arjan’s), נוויל׳ס (Neville’s) ונוספות. הזן נוצר בעזרת איחוד מספר מקורות גנטיים קלאסיים לאחד ושילובם עם פיתוח משוק הפנאי האמריקאי. גנטיקת סופר למון הייז מפורסמת בארומה וטעמי לימון חמוצים כמו שהשם שלה יכול לרמז, אך עם זאת ניתן גם לחוש בתווים טרופיים מתוקים. ההשפעה אנרגטית במיוחד, מעוררת, ממריצה ומרוממת מצב רוח. בהתאם, גנטיקת סופר למון הייז מומלצת במיוחד למטופלים המחפשים זן הידוע בסיוע לדיכאונות, מתחים ומצבי חרדה.


מצאו מוצרי סופר למון הייז

13%-
4.1764705882353 out of 5
268 
T24%
C0.1%
סאטיבה

חסר במלאי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

צריכים עזרה? אנחנו כאן בשבילכם!
דילוג לתוכן