סוויט סקאנק

זן סוויט סקאנק קנאביס היבריד

THC 18%

סאטיבה

סוויט סקאנק (Sweet Skunk) הוא זן קנאביס קנדי בעל אופי היברידי שנוצר מהכלאת סוויט פינק גרייפ-פרוט (Sweet Pink Grapefruit) עם נורת׳רן לייטס (Northern Lights) והייז (Haze). השפעתו מעודדת יצירתיות, מרגיעה ומשככת כאבים קלים ביעילות. למרות שהשם מרמז קשר לסקאנק (Skunk) – משפחת זנים בעלי טעם וארומה חריפים, לסוויט סקאנק ארומה ומקבץ טעמים טרופי, הדרי ומתוק. הזן מומלץ למתמודדים עם תשישות, דיכאון, כאבי שרירים וכאבים כרוניים קלים עד בינוניים.

השפעה: אנרגטי, מרפה שרירים, משכך כאב

טעמים: מתוק, הדרי, טרופי


סוויט סקאנק נוצר ב-1994 על ידי מגדל קנדי מפורסם המכונה ברידר סטיב (Breeder Steeve). סטיב הוא היזם שעומד מאחורי ספייס אוף לייף סידס (Spice of Life Seeds), החברה שפיתחה את הזנים שישקברי (Shishkaberry) וסוויט טות׳ (Sweet Tooth). סוויט סקאנק קיבל את שמו בטעות. הוא נוצר במקרה כשצמח סוויט פינק גרייפ-פרוט הופרה על ידי זכר לא מזוהה. הזכר הגיע ממגש שהכיל צמחי ביג סקאנק (Big Skunk), וצאצא של נורת׳רן לייטס שהוכלא עם הייז. סטיב היה בטוח תחילה שביג סקאנק הוא האחראי להפריה האקראית וכך בעצם הזן קיבל שמו. לאחר מספר שנים סטיב הבין שטעה בנוגע לזהות האב, אך כינוי הזן נשאר.

מתוק, הדרי וטרופי

למרות שסוויט סקאנק קיבל את שמו אחר משפחת זנים המזוהות עם טעמים חריפים וניחוחות אדמתיים חזקים, הוא ההפך הגמור. לתפרחות שלו ארומה טרופית נעימה ועדינה שמתעצמת בעישון או באידוי ומספקת חוויית טעם מתוקה, ייחודית ויוצאת דופן. הארומה של הפרחים הדרית בעיקרה. אך בעיבוד התפרחת ניתן לחוש גם בניחוח מנגו ובנגיעות פרחוניות מתוקות נוספות. טעמו מתוק, הוא נשאר על הלשון וממלא את חלל הפה בנוכחות של מנגו והדרים. הטרפנים הדומיננטיים בזן הם מירסן, לימונן וטרפינולן.

בדיוק באמצע

סוויט סקאנק לא רק טעים, הוא גם זן נוח המתאים למנעד רחב של צרכני קנאביס. הוא היברידי באופיו ומתאים בכל שעות היום. ריכוז קנבינואידים שלו גבוה, אך לא מאוד – 18% בממוצע. הוא יעיל בטיפול בכאבי ראש, כאבים כרוניים קלים עד בינוניים, כאבי שרירים ובעיות עיכול. כמו כן, סוויט סקאנק יעזור להקל על תחושות דיכאון ובעיות במצב רוח. הוא אנרגטי ולא מעודד שינה, אך גם ממריץ את המחשבה מהר מדי ולא יקשה עלכים להירדם. 


מצאו מוצרי סוויט סקאנק

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

צריכים עזרה? אנחנו כאן בשבילכם!
דילוג לתוכן