סאוור הייז

זן סאוור הייז קנאביס סאטיבה

THC 22%-26%

סאטיבה

סאוור הייז (Sour Haze) הוא זן קנאביס בעל אופי סאטיבה דומיננטי שנוצר ככל הנראה מהכלאת סאוור דיזל  (Sour Diesel) עם זן הייז (Haze) מסתורי. התפרחת שלו עגלגלה בעלת גוון בהיר, ניחוח הדרי וטעם דיזל בולט. הוא מרומם מצב רוח טוב, מזרז את קצב המחשבה ומקל על חשיבה יצירתית. 

השפעה: יצירתיות, אנרגטי, אופוריה

טעמים: הדרי, דיזל


סאוור הייז נוצר על ידי מגדלים לא ידועים ומגנטיקות מקור לא ידועות, אך צרכני הקנאביס רבים משערים שהוא פותח מהכלאת סאוור דיזל עם זן הייז לא ידוע. סאוור דיזל הוא זן סאטיבה המאופיין בארומטיות חריפה מאוד המזכירה דיזל עם מעט תווים הדריים ברקע. גנטיקות הייז לעומתו בדרך כלל מאופיינות בנוכחות פירותית המתבטאת בטעם ובריח. החיבור בין סאוור דיזל להייז שומרים במידה מסוימת על החריפות של תווי הדיזל ובעיקר מבליטים את הצד ההדרי בפרופיל הארומטי של הגנטיקה. 

הדר וקצת דיזל

לתפרחות סאוור הייז גוונים בהירים במיוחד וניחוח הדרי חזק עולה מהפרחים כאשר הם עברו יישון איכותי. כשמריחים אותם מקרוב או עולים תווים אדמתיים חריפים המצטרפים לנוכחות ההדרית הדומיננטית. בטעם בולט העושר של תווי ההדר החמצמצים גם כן, וקשה לפספס את הסיומת החריפה והאדמתית שמזכירה דיזל. הטרפנים הדומיננטיים הנפוצים בגנטיקה זו הם מירסן, טרפינולן ולימונן.

אנרגטי, יצירתי ומרומם

סאוור הייז מפיק יחס THC שנע לרוב בין 22% ל-26% ובגלל אופי השפעתו הוא מתאים לשעות היום. הזן מפורסם בהשפעה אנרגטית, ממריצה ומזרזת את קצב המחשבה, מקלה על הפעלת הדמיון ויכולות חשיבה יצירתיות. בנוסף הוא מרומם מצב רוח טוב. סאוור הייז מתאים למטופלי קנאביס המתמודדים עם בעיות קשב וריכוז, דיכאון, מיגרנות וכאבים כרוניים קלים עד בינוניים. 


מצאו מוצרי סאוור הייז

T17%
C0.1%
סאטיבה

חסר במלאי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

צריכים עזרה? אנחנו כאן בשבילכם!
דילוג לתוכן