כמדוג 91

זן כמדוג 91 קנאביס

THC 20%-24%

היבריד

כמדוג 91 (Chemdawg 91) הוא זן קנאביס היברידי שפותח מזני מקור לא ידועים. כמו ששמו יכול לרמז, הוא בודד בתחילת שנות ה-90 בזכות פרופיל טעם וניחוח מורכב עם תווים כימיים עוצמתיים. אולם הגנטיקה מתבלטת לא רק בזכות הארומה של התפרחות. כמדוג 91 הוא זן בעל אופי היברידי עוצמתי וריכוזי THC מרשימים המספקים השפעה מרגיעה שמרוממת את מצב הרוח ומעוררת מחשבה ויצירתיות. למרות שהוא לא ידוע באפקט מרדים עוצמתי במיוחד, יש לו אפקט מרגיע על טונוס השרירים. העיתוי המומלץ ביותר ליהנות מהזן הזה יהיה כנראה אחה״צ, או בשעות הערב המוקדמות.

השפעה: מצב רוח, מרגיע, יצירתיות

טעמים: דיזל, אדמתי, חריף, הדרי


כמדוג 91 הוא זן קנאביס ותיק וזוכה פרסים, אך הוא נולד מקבוצת זרעים תועים שהונבטו ע״י מגדל אמריקאי המכנה את עצמו באותו השם (Chemdog). בשנת 1991, במהלך הופעה של להקת הרוק גרייטפול דד, המגדל כמדוג רכש אונקיה של קנאביס מעולה משני מגדלים ממזרח ארה״ב. כמדוג אהב את הקנאביס שרכש, והזמין עוד שתי אונקיות שלו. אחת מהן הכילה שלושה עשר זרעים, וב-1991 המגדל הצעיר החל להנביט ארבעה מהם. אחד מהם, הפך להיות כמדוג 91 המקורי. ב-2001 הוא הנביט עוד שלושה זרעים כדי לחדש את הזן, ומתוכם שמר אחד. זה קרה שוב ב-2006 כשכמדוג התחיל לעבוד עם ג׳ו ברנד (Joe Brand), אחד המגדלים  שמכר לו את האונקיה עם שלושה עשר הזרעים. כמדוג מסר לג׳ו ארבעה זרעים, וג׳ו בחר אחד שהוא קרא לו ״פנוטיפ האיחוד״ (The Reunion Pheno). לטענת ג׳ו, זה הפנוטיפ שמייצג הכי טוב את הגנטיקה המקורית. 

פרופיל מורכב; דיזל חריף והדרי

כמדוג 91 מייצר ארומות וטעמים מורכבים שמזכירים דיזל הדרי, חריף ואדמתי. ניחוח התפרחת אדמתי וחריף – כמעט טחוב. בקיסוס שלה הנוכחות הבולטת מתחזקת ומזכירה את הארומה הגבינתית-אדמתית של גנטיקות סקאנק. לעומת המורכבות, חוויית העישון או האידוי חלקות. ניתן לחוש בטעמי דיזל הדריים ובסיומת אורנית מתקתקה. הטרפנים הדומיננטיים בגנטיקה הם קריופילן, מירסן, לימונן, פינן ולינלול.

קצת לכיוון האינדיקה

למרות הוותק, כמדוג 91 הוא זן קנאביס עוצמתי המפיק ריכוזי THC שנעים בין 20% – 24% וממוצע CBG המגיע לעתים ל-1.4%. הוא מתאים למנוסים ולחדשים, ויש לו אופי היברידי. כלומר, הוא מתאים לשימוש בשעות היום והערב. עם זאת, התחושות שהוא מעלה מתכתבות יותר עם רוגע, מנוחה ופנאי מאשר עם עשייה. כמדוג 91 משפיע תחילה על המצב המנטלי – הוא משרה רוגע, מפיג לחצים וחרדות ומרומם מצב רוח אופורי שמעודד חשיבה ויצירתיות. הזן מומלץ במיוחד למתמודדים עם דיכאון וחרדות.


מצאו מוצרי כמדוג 91

T22%
C0.1%
סאטיבה
20% הנחה
20%-

חסר במלאי

4 out of 5
159 
אינדיקה
T23.3%
C0.1%

חסר במלאי

4 out of 5
159 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

צריכים עזרה? אנחנו כאן בשבילכם!
דילוג לתוכן