ווייט ווידו

ווייט ווידו קנאביס סאטיבה

THC 16%-20%

סאטיבה

ווייט ווידו (White Widow) הוא בין הזנים המשמעותיים בתעשיית פיתוח גנטיקות הקנאביס בשלושים השנים האחרונות. ווייט ווידו הוא זן סאטיבה שפותח לראשונה בשנת 1994 משילוב אינדיקה ברזילאית וסאטיבה מדרום הודו. השילוב יצר תפרחת עם מעטה טריכומות עשיר שהיא קיבלה את שמה בזכותו (האלמנה הלבנה). בעשורים שעברו מאז הפיתוח הגנטיקה צברה עשרות פרסי גביע הקנאביס ונבחרה לשמש זן מקור בהרכבת זנים מוצלחים רבים. ווייט ווידו מפורסם בטעם אורני חריף ובפרופיל קנבינואידי מרשים שהקדים את זמנו. 

השפעה: מעורר, מצב רוח, יצירתיות

טעמים: אורני, חריף


גנטיקת ווייט ווידו המקורית פותחה בשנת 1994 משילוב אינדיקה ברזילאית וסאטיבה מדרום הודו. ישנן שתי סברות בנוגע לסיפור המקור של הזן. כל אחת מייחסת את הפיתוח למגדל אחר אך בשתיהן הגנטיקה נוחתת בגרין האוס סידס (Green House Seeds), חברת פיתוח גנטיקות קנאביס הולנדית. המגדל הראשון נקרא אינגמר (Ingemar). אינגמר הוא מגדל הולנדי שנתקל בזרעים ופיתח אותם במשך שש שנים ואז מסר אותם לגרין האוס. הסברה השניה זוקפת את הפיתוח למגדל של גרין האוס בשם שאנטיבאבה (Shantibaba). שאנטיבאבה טוען שהפרה אינדיקה ברזילאית של גרינהאוס מאבקנים של זכר הודי לאחר טיול שהוא עשה למדינה בתחילת שנות ה-90.

אורן חריף

ווייט ווידו מפורסם בפרופיל טרפני המציג דומיננטיות של לימונן, מירסן, קריופילן ונרולידול. התפרחת מפיקה ניחוח חריף במיוחד המתבלט בקלות מול תפרחות אחרות בעזרת תווים ייחודיים של אורן ואדמה. הטעמים שהתפרחת מפיקה עדינים יחסית. הם אורניים, חריפים ולימוניים קצת. למרות מעטה טריכומות עבות במיוחד וותק מרשים בתור זן מובחר לייצור חשיש, הטעמים של ווייט ווידו הם לא הצד הבולט שלו. מה גם שהוא פותח בתקופה בה טעמים וריחות לא היו בראש מעייניהם של מפתחי זנים רבים. 

ראש טוב

ווייט ווידו אולי לא מפורסם בטעם עוצמתי, אך מדובר בזן קנאביס עתיר THC המפיק עד כ-20% של הקנבינואיד הפסיכואקטיבי. זהו זן בעל אופי סאטיבה ניכר עם השפעה מעוררת המרוממת את מצב רוח במהירות. חובבי הזן מעידים על דמיון פעיל, יצירתיות מוגברת ויכולות ריכוז מדהימות לאחר צריכת ווייט ווידו. הזן מומלץ במיוחד למטופלים הסובלים מדיכאון, הפרעות קשב וריכוז, חרדות, עייפות כרונית ואפילו כמשכך כאבים יעיל במיוחד כנגד התקפי מיגרנה.


מצאו מוצרי ווייט ווידו

סאטיבה

חסר במלאי

T17%
C0.1%
אינדיקה

חסר במלאי

סאטיבה

חסר במלאי

סאטיבה

חסר במלאי

סאטיבה

חסר במלאי

T23%
C0.1%
אינדיקה
13% הנחה
13%-

חסר במלאי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

צריכים עזרה? אנחנו כאן בשבילכם!
דילוג לתוכן