דרבן פויזן

זן קנאביס דרבן פויזן

THC 15%-25%

סאטיבה

דרבן פויזן (Durban Poison) הוא זן קנאביס בעל אופי סאטיבה דומיננטי שהתחיל את דרכו בדרום אפריקה. מדובר בגנטיקה פראית, היא לא פותחה בהצלבה גנטית מלאכותית אלא בהשבחה טבעית. דרבן פויזן מפורסם בארומה מיוחדת המאופיינת באדמתיות חריפה בה שזורים תווים מתוקים בולטים במיוחד המזכירים סוכריות. טעמו גם כן אדמתי, חריף ומתוק אך מכיל גם תווי אורן. דרבן פויזן הוא זן קנאביס עם השפעה מעוררת וממריצה. אולם הגנטיקה מפורסמת במיוחד בזכות פרופיל קנבינואידים המכיל לא רק THC, אלא גם THCV המועיל במיוחד להתמודדות עם בעיות עיכול, קשיים מוטוריים, אלצהיימר ופרקינסון.

השפעה: ריכוז, יצירתיות

טעמים: אדמתי, חריף, מתוק


דרבן פויזן היא גנטיקת סאטיבה פראית שטופחה תחילה בדרום אפריקה. קנאביס גדל ביבשת אפריקה עוד מהמאה ה-14, אך רק בזמן הכיבוש ההולנדי באזור הזנים נדדו דרומה. בשנות ה-70 מגדל, מפתח זנים וחוקר קנאביס אמריקאי מפורסם בשם אד רוזנטל (Ed Rodenthal) העביר חבילת זרעים מדרום אפריקה לארה״ב. בארה״ב הגנטיקה טופחה ועברה לאמסטרדם, לידיו של מגדל ומפתח זנים הולנדי שנקרא סאם דה סקאנקמן (Sam the Skunkman). שם, בעיר הבירה ההולנדית הקרירה, קיבלה הגנטיקה האפריקאית את שמה החדש ואת מעמדה האגדי בארכיון זני הקנאביס.

חריף ומתקתק

דרבן פויזן מפורסם בפרופיל טרפנואידי הידוע בדומיננטיות של טרפינולן, מירסן וקריופילן. הוא מאופיין בארומה חריפה מתוקה. הניחוח החריף מורכב מקבוצת תווים אדמתיים חזקים, הניחוחות המתוקים לעומתם אורניים וטרופיים. הטעם דומה לריח, חריף ומתוק, אדמתי וטרופי. הצד החריף של הטעם מאופיין בתווי אדמה חזקים ומרוכזים במיוחד, והצד המתוק בתווים טרופיים של פירות ואורנים. 

סאטיבה עשירה

דרבן פויזן הוא זן קנאביס עתיר THC המפיק בין 15% – 25% של קנבינואיד זה. זוהי גנטיקה עוצמתית עם השפעה בעלת אופי סאטיבה מעורר ואנרגטי שממריץ, מגביר את יכולות הריכוז ומקל על יצירתיות. הוא מפיק גם ריכוז THCV גבוה יחסית הנע סביב 1%. THCV הוא קנבינואיד שעוזר לגוף לנהל חילוף חומרים תקין יותר, להתמודד עם בעיות עיכול, קשיים מוטוריים, אלצהיימר ופרקינסון. מכאן שהגנטיקה מומלצת במיוחד לסובלים מדיכאון, חרדות, פוסט טראומה ובעיות שונות במערכת העיכול.


מצאו מוצרי דרבן פויזן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

צריכים עזרה? אנחנו כאן בשבילכם!
דילוג לתוכן