ג׳י 13

ג'י 13 קנאביס אינדיקה

THC 21%-27%

אינדיקה

ג׳י 13 (G13) הוא זן קנאביס בעל אופי אינדיקה דומיננטי. השורשים האמיתיים של הזן לא נחשפו מעולם, אך מה שידוע הוא שג׳י 13 הגיע לאמסטרדם בשנות השמונים מארה״ב, שם פותח כעשור או שניים לפני כן. הזן מפורסם בעיקר בזכות השפעה אופורית בעלת אפקט מרדים ומשכך כאבים שמגובה בפרופיל קנבינואידי עוצמתי ובהרכב טרפנים המגביר את הפוטנציאל הרפואי שלו. בנוסף, הטרפנים האופיינים לג׳י 13 מייצרים לו ארומת דיזל הדרית עם תווי אורנים וטעם בולט וחזק מאוד עם אופי דומה. 

השפעה: אופוריה, משכך כאב, שינה

טעמים: הדרי, דיזל


סיפור המקור המפורסם ביותר לג׳י 13 קובע כי מקור הגנטיקה בזן מקומי מאפגניסטן שהיווה חלק ממחקר באוניברסיטת מיסיסיפי בארה״ב בשנות ה-60 וה-70 של המאה הקודמת. נוויל שונמייקר (Nevil Schoenmaker), מפתח גנטיקות הולנדי שכנע את אחד החוקרים להעביר לו ייחורים ממחקר זה. החוקר העביר 23 ייחורים, ומספר 13 היה היציב ביותר. באמסטרדם, גנטיקת ג׳י 13 המקורית יוצבה ע״י נוויל בהכלאות שונות. כיום, לטענת נוויל, ישנם מספר צאצאים שמאוד מזכירים את ג׳י 13 המקורי, אך הגנטיקה המקורית כבר לא קיימת בשוק.

דלק לימונים

ג׳י 13 מפיק פרופיל טרפני הנפוץ לזנים אפגניים. הוא מפגין דומיננטיות של מירסן, לימונן וקריופילן. הגנטיקה מפיקה חוויית ארומה וטעם בולטת, חזקה ולא דיסקרטית במיוחד. הזן מפורסם בארומה בעלת אופי עוצמתי וחריף במיוחד המרכז תווי דיזל על רקע פירות הדר. הטעמים של ג׳י 13 מזכירים מאוד את הארומה שלו ולא מרחיבים אותה יותר מדי. הם מורכבים מתווי הדר ונוכחות חריפה בעלת תווי דיזל בולטים במיוחד.

ערב רגוע

ג׳י 13 הוא זן קנאביס עתיר THC המפורסם בריכוזים הנעים בין 21%-27%. עם זאת, מעניין לציין שאוניברסיטת מיסיסיפי לא תיעדה מעולם זנים בעלי ריכוז THC גבוה מ-9.5%. עובדה המצביעה על חשיבות ההכלאות המאוחרות שעברה הגנטיקה בריכוז ה-THC שלה. ג׳י 13 ידוע בהשפעה מרדימה המשככת ביעילות כאבים חזקים ומסייעת בהתמודדות עם עוויתות, חרדות, לחצים ודיכאון. מטופלים רבים מעידים שג׳י 13 גם מייצר תחושת תיאבון מוגברת ומקל על בחילות. הזן מומלץ לשעות הערב ויתאים גם למטופלים מנוסים.


מצאו מוצרי ג’י 13

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

צריכים עזרה? אנחנו כאן בשבילכם!
דילוג לתוכן