ברצלונה דיזל

זן ברצלונה דיזל קנאביס היבריד

THC 16%-20%

היבריד

ברצלונה דיזל (Barcelona Diesel) הוא זן קנאביס בעל אופי היברידי. הוא נוצר מהכלאה בין בלאק דומינה (Black Domina) וסאוור דיזל (Sour Diesel) יחד עם זני מקור מאפגניסטן ומלאווי. ברצלונה דיזל מפורסם ברחבי אירופה ובספרד במיוחד, שם הוא זכה בשתי תחרויות קנאביס במקצה המיצויים בעשור האחרון. בשונה מסאוור דיזל האנרגטי, ברצלונה דיזל מתאפיין בהשפעה מרגיעה שמסייעת עם כאבים כרוניים, הפרעות מצב רוח ובעיות שינה. חוויית הטעם והניחוח שלו דומה מאוד לגנטיקת המקור, אך עם נגיעה פירותית.

השפעה: מרגיע, משכך כאב, אופוריה

טעמים: דיזל, טרופי


ברצלונה דיזל פותח בתחילת שנות ה-2000 על ידי קנאביה סידס (Kannabia Seeds), בנק זרעים וחברת פיתוח גנטיקות קנאביס מספרד. הגנטיקה פותחה בתהליך הצלבה ממושך וקפדני; תחילה החברה שילבה סאוור דיזל עם גנטיקת מקור אפגנית, ואת הצאצא עם גנטיקת בלאק דומינה. הזן שנוצר התאפיין במבנה צמיחה נוח המאפיין את הגנטיקות האפגניות, בהשפעה מרגיעה ומרוממת מצב רוח ובפרחים בעלי ארומת דיזל חזקה. בשנת 2010 הגנטיקה הוצלבה עם מלאווי, זן מקור אפריקאי מפורסם. כתוצאה מכך הפרופיל הארומטי של ברצלונה דיזל וחוויית הטעם של הזן הועשרו עוד יותר.

דיזל פירותי

תפרחות ברצלונה דיזל מפיקות ארומה וטעמי דיזל ופירות טרופיים בעלי נוכחות חריפה מתקתקה. הניחוח העולה מהפרחים אדמתי עם גוף דיזל חריף ובולט ולאחריו סיומת מתקתקה המזכירה מנגו. הטעמים דומים מאוד, אך משולבים לגרעין מתוק חריף בעל אופי דיזל ניכר עם תווים פירותיים. הטרפנים הדומיננטיים לגנטיקה הם קריופילן, לימונן ומירסן.

מרגיע ומשכך

דיזל ברצלונה מאופיין בריכוזי THC הנעים בין 16% ל-20%. כלומר, זוהי גנטיקה עתירת THC המומלצת למטופלים וצרכני קנאביס ותיקים שאינם בעלי רגישות יתרה להשפעות הפסיכואקטיביות של הצמח. למרות אופיו ההיברידי יש המעידים כי הזן מסייעת להם להירדם, ולכן הוא מתאים יותר לשעות הערב. דיזל ברצלונה מקנה תחושת רוגע אופורית שמתלווה לאפקט משכך כאבים הפועל בטונוס השרירים, השלד ומערכת העצבים. הזן מומלץ במיוחד למתמודדים עם כאבים כרוניים, התקפי חרדה, דיכאון ובעיות שינה.


מצאו מוצרי ברצלונה דיזל

T17.3%
C0.1%
אינדיקה

חסר במלאי

אינדיקה
T19.6%
C0.1%

חסר במלאי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

צריכים עזרה? אנחנו כאן בשבילכם!
דילוג לתוכן