בלו דרים

זן בלו דרים קנאביס היבריד

THC 20%-27%

היבריד

בלו דרים (Blue Dream) הוא זן קנאביס בעל אופי היברידי שנוצר מהכלאת בלוברי (Blueberry) עם סופר סילבר הייז (Super Silver Haze). כיום הוא אחד הזנים האמריקאים המפורסמים בעולם. הזן זוכה לפופולריות אדירה בזכות מראה ייחודי, אפקט מלא מזור המתאים למגוון התמודדויות וכמו כן – פרופיל ארומטי בולט. בלו דרים נפוץ היום ממש כמו שהיה עם כניסתו לשוק לא רק בזכות תכונות אלו, אלא גם בזכות ההתאמה הבולטת שלו לגידולים מסחריים. 

השפעה: מרגיע, יצירתיות, משכך כאב

טעמים: פירות יער, הדרי, אורני


בלו דרים נוצר מהכלאת בלוברי עם סופר סילבר הייז. בלוברי זן אינדיקה המפורסם בארומה של פירות יער ואפקט משכך כאב. לעומתו, סופר סילבר הייז הוא זן סאטיבה אנרגטי עם טעם אורני בולט. בלו דרים החל את דרכו בחממות קנאביס רפואי בקליפורניה בתחילת שנות ה-2000. תחילה הוא היה עובר מבית גידול אחד לאחר בקליפורניה, כולם כאחד מתרשמים מהמבנה הנוח שלו ואהדת הקהל המסחררת והיציבה שהזן צובר. הזן הפך במהרה לקלאסיקה ותפס במדינה ותפס מקום גבוה ברשימת הזנים האמריקאים המפורסמים ביותר. 

פירות יער חמוצים

פרופיל טרפנים עתיר מירסן, פינן וקריופילן מדגיש בתפרחות בלו דרים ניחוח פירות יער מתוק עם תווים אורניים ונגיעות פלפל. הפרחים עצמם מדיפים ריח מתוק ומעט צמחי, שלאחר עיבוד הופך לנוכחות פירות היער המאפיינת את הזן. הטעם דומה – טעם פירות יער מתקתק עם חמיצות קלה המזכירה אורן או ברוש לימוני. בסיומת ניתן להרגיש מעט תווים חריפים המזכירים פלפל שחור.

משכך כאב ויצירתי

בלו דרים הוא זן קנאביס המייצר אחוזי THC גבוהים יחסית הנעים בין 20% ל-27%. הזן בעל אופי היברידי הנוטה מעט לכיוון הסאטיבה, מתאים לכל שעות היום, למרות שהשם (Dream = חלום) יכול לרמז אחרת. ההשפעה המאפיינת את בלו דרים מתחילה באפקט אנרגטי שמזרזת ומרכזת את קצב המחשבה. לאחר הפרק האנרגטי יהיה ניתן להרגיש תחושת רוגע שתרפה את טונוס השרירים ותשכך כאב. הוא מתאים בעיקר למתמודדים עם כאבים כרוניים, דיכאון, הפרעות קשב וריכוז ועייפות כרונית.


מצאו מוצרי בלו דרים

T22.3%
C0.1%
היבריד

חסר במלאי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

צריכים עזרה? אנחנו כאן בשבילכם!
דילוג לתוכן