ביג סקאנק קוריאני

זן ביג סקאנק קוריאני קנאביס היבריד

THC 17%-19%

היבריד

ביג סקאנק קוריאני (Big Skunk Korean) הוא זן קנאביס בעל אופי היברידי שנוצר מהכלאת סקאנק #1 (Skunk #1) עם ביג באד (Big Bud) וגנטיקה קוריאנית מקומית. הגנטיקה ההיברידית מפיקה תפרחות גדולות בצבע ירוק כהה שיכול להגיע גם לגווני סגול. למרות האופי המעורב, ביג סקאנק קוריאני השפעתו אופיינית לזני סאטיבה; הוא לא מעייף אך מרגיע, מרומם את מצב הרוח, מפיג חרדות ומקל על שיחה, יצירה ומלאכה. מטופלים רבים מוצאים את אופי ההשפעה הייחודי הזה כיעיל במיוחד בשעות היום. אחת המעלות המרשימות של תפרחות ביג סקאנק קוריאני היא הארומה המתוקה-חריפה שלהן.

השפעה: מרגיע, אופוריה

טעמים: מתוק, חריף


מעט פרטים ידועים מסיפור לידתו של הזן ביג סקאנק הקוריאני. לא ידוע על ידי איזה מגדל או מתי בערך הוא פותח ואפילו שאלת זני המקור קיימת. ידוע שהגנטיקה פותחה על בסיס סקאנק #1 שככל הנראה הוכלא עם ביג באד, הידוע בתפרחות הגדולות שמאפיינות גם את ביג סקאנק קוריאני. להכלאה זו הוסיפו ככל הנראה גנטיקה קוריאנית, אך מכיוון שאין זנים קוריאניים פראיים שהתפרסמו במערב לא ידוע איזו או מאיפה היא הגיעה. למרות שהגנטיקה נוצרה בארה״ב, היא זכתה לתהילה בזכות המגדל ההולנדי הוותיק סומה (Soma). חלוץ הקנאביס האהוד השתמש בה לפיתוח זניו המפורסמים, ביניהם: סומנגו (Somango) ולבנדר (Lavender).

יוצא דופן, מתוק וחריף 

לביג סקאנק קוריאני פרופיל טרפנים עם דומיננטיות של מירסן, קריופילן וטרפינולן. לפרחים ארומה יוצאת דופן המורכבת משני צדדים – צד טרופי ומתוק, ומנגד צד חריף המזכיר טעמי חשיש שמתחזקים במיוחד לאחר עיבוד התפרחת. החיבור של השניים יוצר נוכחות ארומטית בולטת שמורגשת גם בטעם במהלך העישון. הטעמים שניתן לחוש דומים לארומה; נוכחות מתוקה וטרופית שעוטפת טעמי חשיש חריפים.

היבריד לשעות היום

ביג סקאנק קוריאני מפיק בין 17% – 19% THC. אלה לא אחוזים גבוהים מדי אך גם לא נמוכים, מה שהופך את הזן לבחירה נוחה למטופלים מנוסים וחדשים כאחד. עישון או אידוי ביג סקאנק קוריאני ירגיע וירומם את מצב הרוח במהרה, יקל על תחושות דיכאון, יפיג חרדות ויעודד תיאבון. ביג סקאנק קוריאני לא נוטה לעייף ואפילו להפך – הוא מעודד להשלים משימות ויש שאף יקראו לו זן אנרגטי. הגנטיקה מומלצת במיוחד לשעות היום, למתמודדים עם דיכאון, חרדות ואובדן תיאבון.


מצאו מוצרי ביג סקאנק קוריאני

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

צריכים עזרה? אנחנו כאן בשבילכם!
דילוג לתוכן