אם קיי אולטרה

זן אם קיי אולטרה קנאביס אינדיקה

THC 18%-22%

אינדיקה

אם קיי אולטרה (MK Ultra) הוא זן בעל אופי אינדיקה דומיננטי שנוצר ע״י טי אייץ׳ סידס מהכלאת או ג’י קוש (OG Kush) עם ג׳י 13 (G13). הגנטיקה קיבלה את שמה המסקרן לאחר פרויקט שנוי במחלוקת בו הממשל האמריקאי ניסה להשפיע על פעילות מוחית של נבדקים שונים, ואפשר להבין למה. למרות שזנים עם אופי אינדיקה בדרך כלל מזוהים עם תחושת  עייפות ורפיון כללי בגוף, אם קיי אולטרה מפורסם גם באפקט שכלי מורגש ועוצמתי למדי. עישון או אידוי אם קיי אולטרה ירומם את המצב רוח, אך יוריד את רמת הפעילות, יכביד על העפעפיים וישרה עייפות. הארומות והטעמים בתפרחות אם קיי אולטרה נעים בין אורניים להדריים עם מעט תווים חריפים המזכירים דיזל.

השפעה: שינה, משכך כאבים, מצב רוח

טעמים: הדרי, אורני, דיזל


אם קיי אולטרה נולד בתחילת שנות ה-2000. היוא ידוע עד היום כאחד הפיתוחים המוצלחים של טי אייץ׳ סידס (TH Seeds), חלוצת קנאביס הולנדית שחרטה על דגלה לשמר כמה שיותר גנטיקות מובחרות. שתיים מהגנטיקות האלו הפכו להיות זני המקור האגדיים של אם קיי אולטרה: הראשון היא או ג׳י קוש – זן היבריד אמריקאי מפורסם עם שורשים אפגניים, והשני הוא ג׳י 13 – אינדיקה קלאסית שהגיעה לאמסטרדם בשנות השמונים, גם מארה״ב. אם קיי אולטרה משלב את התכונות של שני הזנים ומפגין אופי אינדיקה שמספק גם מצב רוח אופורי מרומם. כל זאת בנוסף לפלטת ארומות וטעמים עשירה ומורכבת אך בד בבד גם חלקה, נעימה ומספקת.

אורן, הדר ודיזל

אם קיי אולטרה מתאפיין בארומה חריפה ובולטת, בטעם אורני נעים ובחוויית עישון או אידוי חלקה. התפרחת מפיצה ניחוח חזק וחריף המשלב בתוכו תווי דיזל והדר שמתחזקים עם עיבוד הפרחים. הטעם שניתן לחוש בעישון או באידוי הפרחים שונה במהות מהארומה. הוא אורני ואדמתי, מתוק וחמצמץ. הטרפנים הדומיננטיים בגנטיקת אם קיי אולטרה הם מירסן, קריופילן  ולימונן

עליה לשם ירידה

אם קיי אולטרה מפיק ריכוזי THC שנעים בין 18% ל-22%, אך לרוב נמצא סביב 19% בלבד. הזן מתאים גם למטופלים מנוסים ומומלץ בעיקר בשעות הלילה בשל אופי ההשפעה המנמנם שלו. אם קיי אולטרה אמנם ירומם מצב רוח אופורי ומבדח, אך זה מהר מאוד יתחלף בתחושת עייפות חזקה משככת שתתבטא בטונוס שרירים רפוי ועפעפיים כבדים. הזן יעיל מאוד בשיכוך כאבים, ומומלץ למתמודדים עם בעיות שינה, כאבים כרוניים ודיכאונות.


מצאו מוצרי אם קיי אולטרה

T23%
C0.1%
אינדיקה

חסר במלאי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

צריכים עזרה? אנחנו כאן בשבילכם!
דילוג לתוכן