או ג׳י קוש

זן או ג׳י קוש קנאביס אינדיקה

THC 15%-23%

אינדיקה

או ג’י קוש הוא זן אינדיקה מפורסם שנולד בפלורידה בתחילת שנות התשעים עם ארומה ייחודית המדיפה תווים מבואשים של דלק ופלפל. לאחר היכרות קצרה עם קהילת הקנאביס בחוף המערבי של ארה״ב, הזן הפך לשם דבר בתעשיית הקנאביס הבינלאומית כולה, ובצדק. או ג’י קוש נבחר כזן מקור לעשרות גנטיקות קנאביס זוכות פרסים בעשרות השנים האחרונות.

השפעה: משכך כאב, מרגיע, מעודד תיאבון

טעמים: מאסק, אדמתי, חריף


או ג׳י קוש (OG Kush) נולד בחוף המזרחי של ארה״ב, בפלורידה, בחממה של מגדל ומפתח זני קנאביס מפורסם בשם מאט ״באבא״ ברגר (Matt Bubba Berger). לטענת מאט הזן נולד מזרע של גנטיקת קנאביס שהסתובבה בין מגדלים באזור סיאטל ונקראה קריפטונייט. מאט מסר את הגנטיקה לידידו ג׳וש דל רוסו (JoshD, Josh Del Roso), מגדל מצפון קליפורניה שסיפק לזן תנאי גידול מושלמים בצד השני של ארה״ב. ג׳וש גם הכיר את הזן למגדלים מובילים שאהבו את הטעם והאפקט שהזן מייצר, חלק מהם אף השתמשו בו כזן מקור בעצמם.

פרופיל טעמים חדש

או ג’י קוש מפיק ארומה עוצמתית של מאסק, אדמה ופלפל המשלבים תווים עדינים של לימון או תפוז. הטעם הייחודי של הגנטיקה אולי נשמע מובן מאליו היום, אך בעת פיתוח האו ג’י קוש שילוב הטעמים והארומות המתואר היווה פריצת דרך אמיתית. כיום, כמה שנים לתוך חקר הטרפנים בקנאביס אנחנו יודעים שזה ריכוז מדויק של שלושה טרפנים דומיננטיים: מירסן, לימונן וקריופילן. בעת עישון או אידוי, הטעמים המופקים הם בעיקר טעמי חשיש מתובלים בתווים הדריים.

אפקט מרגיע, משכך ומעורר תיאבון

או ג׳י קוש מהווה את אחת מגנטיקות האינדיקה הדומיננטיות המפורסמות בעולם בעשרים השנים האחרונות. הפרופיל הקנבינואידי שלו מייצר כ-20% THC ולעתים אף יותר, בלי שום CBD לאזן את העוצמה. בהתאם, האפקט האופורי והמרגיע שלו משכך גם כאבים חזקים ומגביר תחושת רעב ביעילות רבה. ההשפעה של או ג’י קוש נמשכת זמן רב, ומתרכזת בעיקר בראש.

אחד מזני האינדיקה המפורסמים בעולם

או ג׳י קוש הפך בעשרים השנים האחרונות לאחד מזני הקנאביס המפורסמים בתעשיית הקנאביס ומחוצה לה, בעולם כולו. הגנטיקה שנולדה בחוף המזרחי של ארה״ב כבשה את היבשת במהרה והפכה לשם דבר ומילה שכל צרכן, מגדל ומפתח זני קנאביס בעולם מכיר. יתכן שזה קרה בזכות הטעם של האו ג׳י ששילב תווים הדריים על פרופיל מאסקי אדמתי. יתכן שזה קרה בזכות האפקט העוצמתי שסיפק כל כך הרבה צרכנים ומטופלים ביניהם. בכל מקרה, או ג׳י קוש הוא אחד מהזנים האגדיים והמפורסמים בעולם.


מצאו מוצרי או ג׳י קוש

T20.7%
C0.1%
אינדיקה
28% הנחה
28%-

חסר במלאי

3.6 out of 5
179 
T23.9%
C0.1%
אינדיקה
29% הנחה
29%-
אינדיקה
T16.6%
C0.1%
37% הנחה
תוקף קצר
37%-

חסר במלאי

1 out of 5
150 
T23.2%
C0.1%
אינדיקה
T17%
C0.1%
אינדיקה
T23.2%
C4.1%
אינדיקה

חסר במלאי

T20%
C0.1%
אינדיקה
60% הנחה
60%-

חסר במלאי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

צריכים עזרה? אנחנו כאן בשבילכם!
דילוג לתוכן