אולד סקול הייז

זן אולד סקול הייז קנאביס סאטיבה

THC 16%-20%

סאטיבה

אולד סקול הייז (Old School Haze) הוא זן קנאביס ותיק בעל אופי סאטיבה דומיננטי שנוצר מהכלאת גנטיקות הייז (Haze) עם סקאנק #1 (Skunk #1). הזן מהווה את הגזע המרכזי באילן היוחסין של בנק הגנטיקות הוותיק: סופר סאטיבה סיד קלאב (Super Sativa Seed Club). הגנטיקה מפורסמת בהשפעה עוצמתית בעלת אופי אנרגטי וממריץ שמרומם מצב רוח אופורי במיוחד ומעודד מחשבה יצירתית. אולד סקול הייז מפורסם בחוויית צריכה בעלת טעמים אדמתיים חריפים שמתעדנים עם נגיעת הדר קלה. הארומה של הפרחים גם כן, אדמתית, גסה אך מכילה תווי הדר נעימים.

השפעה: אופוריה, יצירתיות

טעמים: אדמתי, הדרי


אולד סקול הייז הוא הזן ממנו התחילה דרכו של הסופר סאטיבה סיד קלאב, אחד מבנקי הגנטיקות הוותיקים ביותר באמסטרדם. הזן פותח מהכלאת גנטיקת הייז עם סקאנק #1, והוביל לכל הזנים העתידיים של החברה. כשהחברה נסגרה, קארל שלפהוט (Karel Schlefhout), אחד מיזמי הקנאביס שעמדו מאחוריה שמר ייחור של האולד סקול הייז והמשיך לגדל אותו במקום סודי באמסטרדם. לקראת תחילת שנות ה-2000 בנו של קרל, קיס (Kees) שגידל בעצמו גנטיקות קנאביס עילאיות בברצלונה החליט להצטרף לאביו. כעשור וחצי מאוחר יותר, קיס גילה על גינת האולד סקול הייז של אביו והחליט להחזיר עטרה ליושנה עם צאצא חדש.

אדמתי והדרי

אולד סקול הייז מפורסם בניחוח וטעם קלאסיים שיחזירו את צרכני הקנאביס הוותיקים בינינו לתחילת שנות ה-90. למעשה, הסופר סאטיבה סיד קלאב טוענים שככל הנראה כל גנטיקה הולנדית בעלת טעם וניחוח שמזכיר סקאנק #1 הגיעה מזני המקור שלהם. למרות הנוכחות הטרופית והפירותית שמאפיינת בדרך כלל גנטיקות הייז, פרחי אולד סקול הייז מדיפים ארומה אדמתית חריפה המזכירה זני סקאנק עם סיומת הדרית קלה. הטעם שניתן לחוש בעישון או אידוי אולד סקול הייז גם כן חריף, אדמתי וגס, עם סיומת הדרית נעימה. הטרפנים הדומיננטיים בגנטיקה הם טרפינולן, מירסן ואוסימין.

מרומם ואופורי

אולד סקול הייז מפיק ריכוז THC שנע בין 16% – 20%, כלומר – הוא לא בין הזנים החזקים ביותר בשוק, אך מתאים בעיקר לצרכנים שמנוסים עם גנטיקות עתירות THC. הזן אנרגטי ואף ממריץ, השפעתו מרוממת מצב רוח אופורי ומעודדת יצירתיות. בהתאם לכך, אולד סקול הייז מומלץ לשעות היום. הגנטיקה מתאימה במיוחד למתמודדים עם דכאון, הפרעות קשב וריכוז ומיגרנות.


מצאו מוצרי אולד סקול הייז

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

צריכים עזרה? אנחנו כאן בשבילכם!
דילוג לתוכן