צ’רי איי קיי 47

זן קנאביס צ'רי איי קיי 47 סאטיבה

THC 16%-21%

סאטיבה

צ’רי איי קיי 47 (Cherry AK 47) הוא זן סאטיבה דומיננטי שנוצר מבידוד פנוטיפ ספציפי של איי קיי 47 (AK 47). לא ידוע מי בדיוק פיתח אותו, אך ידוע כי הזן מגיע מארה״ב ומאחוריו הייתה כוונה ככל הנראה להדגיש את הארומה והטעם הדובדבן שמאפיין אותו. השפעתו נוחה לכל אורך היום ומאופיינת באופוריה המתלווה למצב רוח רגוע ושליו. התפרחת קטנה, בהירה, אוורירית, קלילה עם ארומה מתוקה המזכירה דובדבן, וטעם אדמתי ואורני.

השפעה: אופוריה, מצב רוח, מרכז

טעמים: פירות יער, אדמתי, אורני


צ’רי איי קיי 47 הוא פנוטיפ איי קיי 47 עם עבר מסתורי. המגדל שאחראי על בידוד הזן לא ידוע, אך ככל הנראה הגנטיקה פותחה במדינת קולורדו שבארה״ב. למרות המסתורין שאופף את עברו של צ’רי איי קיי 47, העתיד שלו מזהיר. הוא נבחר להיות זן מקור למגוון גנטיקות מובילות כמו: צ’רי פאנץ’ (Cherry Punch), בלאק ראשן (Black Russian) צ’רי ברי (Cherry Berry) ורבות אחרות. כמו כן, הוא עדיין ממשיך להיבחר על ידי מפתחי גנטיקות וחברות קנאביס מסביב לעולם לפיתוחים חדשים. הזן פותח כדי לבדל את ארומת הדובדבן הניכרת הייחודית. 

פירות יער ואדמה

צ’רי איי קיי 47 מתאפיין בתפרחת קטנה וקלילה בעלת מבנה כדורי וצבעוניות ירוקה בהירה שנוטה לעיתים להפגין גוונים אדומים וסגולים, חזות המשווה לה מראה של פרי יער או דובדבן. התפרחת לא רק נראית כמו דובדבן, אלא מריחה וטועמת כמוהו. הפרחים מעלים ניחוח מתוק ומעט חמוץ המזכיר פירות יער, או כאמור – דובדבנים. עם עיבוד התפרחת עולים תווי אורן ואדמה. הטעם שלו מתוק ומזכיר פירות יער ודובדבן, אך גם כאן ניתן לחוש במורכבות שמוסיפים תווי האדמה והאורן. הטרפנים הדומיננטיים הנפוצים בצ’רי איי קיי 47 הם מירסן, קריופילן ופינן.

אופורי ומרכז

צ’רי איי קיי 47 מתאפיין בריכוז THC שנע בין 16% ל-21%. הוא מתאים לצריכה בשעות היום הודות לפרופיל ההשפעה המרומם שלו. הזן משרה מצב רוח אופורי ורגוע אך מרכז את המחשבה ולא מאתגר את העירנות של הנהנים ממנו. לעומת ההשפעה על מצב הרוח, הוא לא מסייע עם מגוון תסמינים גופניים. צ’רי איי קיי 47 מומלץ בעיקר למתמודדים עם דיכאון, הפרעות לחץ, אובדן תיאבון, כאבים כרוניים קלים עד בינוניים ובעיות קשב וריכוז.


מצאו מוצרי צ’רי איי קיי 47

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

צריכים עזרה? אנחנו כאן בשבילכם!
דילוג לתוכן