ניין פאונד האמר

זן קנאביס ניין פאונד האמר אינדיקה

THC 23%

ניין פאונד האמר (9lb Hammer) הוא זן בעל אופי אינדיקה דומיננטי שנוצר מהכלאת גוברי (Gooberry) עם ג’ק דה ריפר (Jack The Ripper) והלס איינג׳ל או ג’י (Hell’s Angel OG). מלבד המפרט המעניין של זני המקור, ניין פאונד האמר מפורסם בעיקר בזכות ההשפעה המרגיעה שלו. הזן מרפה שרירים, משרה כבדות מרגיעה שמקלה על כאב. ניין פאונד האמר מפיק תפרחת גדולה וגבשושית שמאופיינת בצבעוניות ירוקה כהה שלעתים מפגינה גם גווני סגול כהים. הארומה שעולה מהתפרחת עוצמתית ומזכירה פירות יער עם תווים הדריים, וטעם אורני-לימוני. 

השפעה: מרפה שרירים, מרגיע, משכך כאב

טעמים: פירות יער, הדרי, אורני


ניין פאונד האמר נוצר על ידי טי ג׳י איי סאבקול (TGA Subcool), קולקטיב מגדלים אמריקאיים שאחראי על פיתוח מספר זנים פופולריים, ביניהם דיירי קווין (Dairy Queen), ג׳יזס או ג׳י (Jesus OG) ודיפ פרפל (Deep Purple). יחד עם זאת, החל מ-2019 הזן מטופח ומשווק על ידי ג׳ינקספרוף ג׳נטיקס (Jinxproof Genetics) – המגדלים שפיתחו את אייס קרים דרים (Ice Cream Dream). הזן נוצר מהכלאה של שלושה זני בוטיק מורכבים: גוברי, ג’ק דה ריפר והלס איינג׳ל או ג’י. 

פירותי אך אורני 

תפרחות ניין פאונד האמר מתאפיינות במבנה מחוספס, דחוס וקשיח בעל צבעוניות ירוקה כהה שלעתים מפגינה גווני סגול. התפרחת מעלה ניחוח פירות יער עצמתי עם תווים הדריים שמזכירים אשכולית אדומה שמקבלים נוכחות בעיקר לאחר העיבוד. הטעם שעולה דווקא אחר, ובעל נוכחות יותר אורנית עם נגיעות לימון. הטרפנים הדומיננטיים בניין פאונד האמר הם מירסן, פינן וקריופילן.

מרפה, משכך ומרגיע

ניין פאונד האמר מתאפיין בריכוז THC ממוצע של 23%. זהו זן עצמתי המומלץ בעיקר לצרכנים ומטופלים מנוסים, והוא מתאים לשימוש בעיקר בשעות הערב והלילה. השפעתו של ניין פאונד האמר מתפשטת ברחבי הגוף במהרה, מרפה את טונוס השרירים ומשרה רוגע פיזי ונפשי. המצב הפיזי גם עוזר להתמודדות עם כאבים כרוניים וקשיים בהירדמות. בהתאם, ניין פאונד האמר מומלץ למתמודדים עם כאבים כרוניים, בעיות שרירים, עווית, קשיים בהירדמות ובעיות שינה.


מצאו מוצרי ניין פאונד האמר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

צריכים עזרה? אנחנו כאן בשבילכם!
דילוג לתוכן