צ׳רי קוש

צ׳רי קוש קנאביס אינדיקה

THC 13%-23%

אינדיקה

צ׳רי קוש (Cherry Kush) הוא זן קנאביס אינדיקה דומיננטי שנוצר מהכלאת או ג׳י קוש (OG Kush) ופרפל אפגני (Purple Afghani). מפתחי הגנטיקה אמנם בחרו להישאר אנונימיים, אך הגנטיקה זכתה להצלחה גדולה, במיוחד בקרב קהל המטופלים בסן פרנסיסקו. צ׳רי קוש מציג תווי דובדבן פירותיים על ארומת האדמה המאסקית החריפה של או ג’י קוש. בנוסף לטעם הייחודי, תפרחת הצ׳רי קוש מפיקה גם פרופיל קנבינואידי מאוזן הנע בין 13% – 23% THC.

השפעה: מצב רוח, שינה

טעמים:  מתוק, דובדבן


צ׳רי קוש הינה גנטיקה שנוצרה על ידי מפתחי זנים לא ידועים מהכלאת או ג’י קוש עם פרפל אפגני, זן פרא אפגני המתקשט בגוונים סגולים אותו הוריש גם לצ׳רי קוש. למרות הדמיון בין השמות, אין שום קשר גנטי בין צ׳רי קוש לצ׳רי פאי (Cherry Pie), גנטיקת קנאביס דובדבנית מפורסמת נוספת. למרות האנונימיות של המפתחים, גנטיקת הצ׳רי קוש זכתה להצלחה גדולה בקהילת המטופלים בקנאביס רפואי בסן פרנסיסקו. 

ארומת הדובדבן

צ׳רי קוש מתאפיין בארומה הנפתחת בתווים חמוצים המזכירים אשכולית אותם ממשיך ניחוח מתוק המזכיר דובדבן ופירות יער. עיבוד התפרחת משחרר ניחוחות פלפל וחשיש מתובלים לאוויר. העשן והאדים שהתפרחת מייצרת מפיקים ניחוח מאסק עוצמתי. טעם התפרחת מציג תווים פירותיים על בסיס המאסק ההדרי האופייני של או ג’י קוש. בדומה לאו ג׳י קוש, גם בצ׳רי קוש הטרפנים הדומיננטיים הם מירסן, לימונן וקריופילן.

אינדיקה דומיננטית ומאוזנת

לצ׳רי קוש ריכוז THC של 13%-23% ללא CBD כמעט בכלל בדומה להרבה זנים בקטגוריות T15 ו-T20. כלומר, זהו זן עוצמתי יחסית, אך לא אחד העוצמתיים ביותר. השפעתו מורגשת כ-10-15 דק׳ לאחר הצריכה, והיא משרה יצירתיות, מגבירה פעילות מוחית, אך לאחר כשעה גם מייצרת תחושת כבדות בעפעפיים ובגפיים. צ׳רי קוש מתאים במיוחד לטיפול באובדן תיאבון, חרדות, דיכאונות ובעיות שינה.

או ג׳י במהדורת דובדבן

צ׳רי קוש הוא מהדורת הדובדבן המוגבלת של או ג’י קוש המפורסם. אמנם לא ידוע מי הוליד את הגנטיקה, אנחנו יודעים שהוא נוצר מהכלאת האו ג׳י עם פרפל אפגני – זן פרא אפגני סגול. התפרחת מפיקה טעמי דובדבן פירותיים וניחוחות מתוקים המשתלבים ברכות עם טעמי העץ, ההדר והמאסק האופייניים לאו ג’י קוש. בדומה להוריו, גם צ׳רי קוש משרה השפעה מוחית ניכרת המעוררת יצירתיות, מפחיתה חרדות ומשפרת את מצב הרוח שגם מעייפת ומעוררת תיאבון.


מצאו מוצרי צ׳רי קוש

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

צריכים עזרה? אנחנו כאן בשבילכם!
דילוג לתוכן