ג׳ין גאי

ג׳ין גאי קנאביס סאטיבה

THC 15%-21%

סאטיבה

ג׳ין גאי הוא זן קנאביס סאטיבה דומיננטית שפותח בלב סצנת הקנאביס של מונטריאול שבקנדה. הגנטיקה נוצרה הווייט ווידו (White Widow) הנצחי והיא סחפה אחריה קהל אוהדים רחב בזכות אפקט רפואי ניכר עם אופי אנרגטי ומרומם. ג׳ין גאי מפיק תפרחת עם עלי גביע בגוון ירוק כהה המסתירים פרחים קשיחים בצבע זית מכוסים טריכומות זהובות. הפרחים מדיפים ארומה אדמתית עם תווים לימוניים, וטעמי עץ חמצמצים גם כן.

השפעה: מצב רוח, משכך כאב

טעמים:  הדרי, לימוני, אדמתי


ג׳ין גאי הוא זן הקנאביס הראשון שעלה ארצה מקנדה, ואם לשפוט לפי המכירות שלו בשנת 2020 הוא עושה עבודה מעולה. אין סיפור רשמי באשר לפיתוח הגנטיקה, וגם לא אילן יוחסין. עם זאת, מדיווחי היצרנים עולה כי ג׳ין גאי הוא צאצא של הווייט ווידו, אחד הזנים המשמעותיים בפיתוח גנטיקות קנאביס בעשורים האחרונים. בדומה לזן המקור שלו גם ג’ין גאי מספק מזור משמעותי, במיוחד לסובלים מסיבוכים אונקולוגים ומטופלים עם פיברומיאלגיה.

טעמי ברוש הדריים וחריפים

ג׳ין גאי הוא זן קנאביס עשיר בארומה ובטעם המזכיר עץ ברושי עם תווים הדריים של לימון או תפוז. הפרופיל הטרפני של ג’ין גאי מורכב מקריופילן, לימונן, יומולין וטרפינולן, ומדיווחי היצרנים עולה כי הטרפנים בתפרחת נוכחים בריכוז הנע בין 2%-4%. זהו ריכוז גבוה, כמעט כפול מהממוצע. טעם העץ הלימוני והקליל שמספקת תפרחת הג’ין גאי מורגש בקלות באידוי או בעישון, והוא פתיח הולם לאפקט האנרגטי והממריץ שהזן מפיק.

סאטיבה אנרגטית

ג’ין גאי הוא זן סאטיבה דומיננטי המבטיח בין 15%-21% THC בממוצע. עם זאת, יובאו לישראל גם אצוות עם ריכוז גבוה יותר (22.7%). עישון או אידוי ג׳ין גאי מתאימים במיוחד לשעות היום. הזן מייצר השפעה שכלית ממריצה ומעוררת, משכך כאבים, מעורר תיאבון ומכין ביעילות את המטופל להתמודד עם שלל המשימות לאותו יום. אולם יש לשים לב, הפעילות השכלית המוגברת יכולה להוות מוקד לבלבול ואף חרדה למטופלים מסוימים. 

עם הצלחה לא מתווכחים

ג׳ין גאי הוא זן קנאביס שנולד בלב ליבה של מונטריאול, ומופק היום על ידי מספר יצרנים קנדיים. הוא נחשב לנכס צאן ברזל של סצינת הקנאביס הקנדית. ג׳ין גאי הוא זן סאטיבה עם הצלחה אדירה בקרב המטופלים בקנאביס רפואי מסביב לעולם. במיוחד בקהילות מטופלים הסובלים מסרטן ופיברומיאלגיה. הגנטיקה מפיקה תפרחות קטנות, קשיחות ודחוסות המדיפות ניחוחות אדמתיים עם תווי לימון הדריים והשפעה ממריצה, מעוררת ומשככת כאבים. 


מצאו מוצרי ג’ין גאי

T23.5%
C0.1%
סאטיבה

חסר במלאי

4.4516129032258 out of 5
299 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

צריכים עזרה? אנחנו כאן בשבילכם!
דילוג לתוכן