גורילה גלו 5

זן קנאביס גורילה גלו 5 אינדיקה

THC 21%-28%

אינדיקה

ג׳י ג׳י 5 (GG5) או גורילה גלו #5 (Gorilla Glue #5) היא גנטיקת קנאביס שנולדה בקליפורניה מהצלבת גורילה גלו #4 (Gorilla Glue #4) עם סיסטר גלו (Sister Glue). לזן אופי אינדיקה דומיננטי שמטמיע רוגע עמוק, מעודד תיאבון ומעורר רעב אך מרדים ומעייף את שאר הגוף ביעילות. הגנטיקה של GG5 מהווה נצר לקבוצת זנים עוצמתיים הידועים באפקט המנמנם שלהם, אך גם בפרופיל ארומטי וטעם מעניין. היא בולטת בארומת דיזל עוצמתית, והטעם משלב תווי דיזל עם נגיעות חריפות שנשארות הרבה אחרי שחוויית העישון נגמרת.

השפעה: מעודד תיאבון, שינה

טעמים: דיזל, חריף, אורני


ג׳י ג׳י 5 המכונה גם ניו גלו (New Glue) הוא אחד מפרוייקטי הטיפוח המתקדמים של ג׳י ג׳י סטריינס (GG Strains), החברה שהביאה לעולם את גנטיקות גורילה גלו המקוריות. לשם פיתוח ג׳י ג׳י 5 המגדלים מקליפורניה בחרו בזני מקור מובחרים מבנק הגנטיקות שלהם. הראשון הוא גורילה גלו #4, הסופרסטאר שהביא לחברה את התהילה שלה ונקרא היום אוריג׳ינל גלו (Original Glue). הגנטיקה השנייה שהם בחרו לפרויקט היא סיסטר גלו, שנקרא בעבר גורילה גלו #1 (Gorilla Glue #1) ומהווה פנוטיפ נוסף של אותה הגנטיקה של גורילה גלו #4. עם זאת טעמו שונה והוא זכה ביותר דיווחים על אפקט מנמנם ומשכך כאבים.

דיזל חריף

גנטיקות גורילה גלו ידועות בארומת דיזל חריפה ואף גבינתית ובטעם דומה, וג׳י ג׳י 5 נאמן לפרופיל הזה. הטרפנים הדומיננטיים שלו הם מירסן, פינן וקריופילן. הארומה שלו חריפה ובולטת כמצופה מתפרחת עשירה בקריופילן. היא מורכבת מניחוחות דיזל עוצמתיים עם נגיעות אורן וגבינה. הטעם של הגנטיקה מהדהד את הארומה ואף מעצים אותה – התפרחת חריפה, אורנית וממלאת את חלל הפה בתווי דיזל עוצמתיים שלא עוזבים מהר כל כך. בדומה לטעם – גם השפעתה של הגנטיקה עוצמתית, מעייפת ולא תרפה לפני שתלכו לישון.  

אני רעב? אני עייף? אני גורילה גלו 5

ג׳י ג׳י 5 הוא זן קנאביס בעל אופי אינדיקה דומיננטי וריכוז THC הנע בין 21% – 28% ולכן הוא מתאים בעיקר למטופלים מנוסים ולאלו המחפשים תפרחת עוצמתית במיוחד לשעות הערב. הגנטיקה ידועה בהשפעה מרגיעה שמפיגה מתחים, משחררת את טונוס השרירים, משככת כאבים, מעודדת רעב ולבסוף מרדימה ביעילות רבה. ג׳י ג׳י 5 מתאים במיוחד למתמודדים עם קשיים בהירדמות ובעיות שינה וכמו כן למטופלים החווים סימפטומים של טיפולים אונקולוגיים. 


מצאו מוצרי גורילה גלו 5

T18.5%
C0.1%
אינדיקה
29% הנחה
29%-

חסר במלאי

2 out of 5
199 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

צריכים עזרה? אנחנו כאן בשבילכם!
דילוג לתוכן