אליאן או ג׳י

זן אליאן או ג׳י קנאביס סאטיבה

THC 24%-28%

סאטיבה

אליאן או ג׳י (Alien OG) או טאהו אליאן (Taho Alien) הוא זן סאטיבה דומיננטי שנוצר מהכלאת טאהו או ג׳י (Taho OG) – פנוטיפ של או ג׳י קוש (OG Kush) עם אליאן קוש (Alien Kush). ההכלאה בין שתי זני העל האמריקאיים יצרה זן עוצמתי עם ריכוז THC מרשים, תפרחת עם חזות בולטת, ארומה מהנה וטעם עשיר. לאליאן או ג׳י השפעה מרוממת שמקנה גם רוגע מנטלי עמוק. 

השפעה: אופוריה, שיכוך כאב, מרגיע, ריכוז

טעמים: מתוק, הדרי, חריף, אדמתי


אליאן או ג׳י נוצר על ידי קאלי קונקשן (Cali Connection), חברת גנטיקות מקליפורניה שמוכרת את גנטיקות הקנאביס הקליפורניות המובחרות בכל העולם. את אליאן או ג׳י הם פיתחו מהכלאת שתי גנטיקות אמריקאיות מפורסמות; הראשונה הייתה טאהו או ג׳י, פנוטיפ של או ג׳י קוש המפורסם. השניה הייתה אליאן קוש, זן אינדיקה עוצמתי של החברה. השילוב בין שני הזנים האמריקאיים יצר היבריד הנוטה לסאטיבה עם חוויית טעם וארומה עשירה ואפקט ייחודי  ומאוזן.

מורכב ומהנה

אליאן או ג׳י מתאפיין בתפרחת עשויה קבוצות של פרחים קטנים ובדרך כלל קשיחים. הפרחים מעלים ניחוח מתוק והדרי המזכיר לימון בשל או קלמנטינה. כשמעבדים את הפרחים עולים תווים חריפים, אדמתיים וחזקים שמזכירים אורן. המשחק בין הנוכחות המתוקה לחריפה ממשיך עם הטעם שמתחיל בחריפות המאפיינת זני קוש ומסתיים במתיקות הדרית. הטרפנים הדומיננטיים הנפוצים בזן אליאן או ג׳י  הם מירסן, קריופילן ולימונן.

היבריד סאטיבה

אליאן או ג׳י מפיק ריכוזי THC גבוהים שנעים בין 24% ל-28%. זהו זן קנאביס עוצמתי המתאים לצרכנים המחפשים תפרחת עם ריכוז THC גבוה. השפעתו יכולה להתאים לשעות הבוקר ואחר הצהריים, אך לא לקראת השינה. הוא מרומם מצב רוח ויכול אף לזרז את קצב המחשבה, אך בד בבד נוכח גם אפקט המשרה רוגע גופני ומנטלי עמוק ברקע. השילוב הזה בין האפקטיביות המנטלית המרוממת לרוגע הפיזי והנפשי של הזן, הופך אותו למומלץ במיוחד למתמודדים עם הפרעות חרדה, פוסט טראומה ודיכאון. יחד עם זאת, אליאן או ג׳י יעזור עם שיכוך כאבים כרוניים בינוניים עד חזקים, ריכוז, עידוד תיאבון ועוד. 


מצאו מוצרי אליאן או ג׳י

2 thoughts on “אליאן או ג׳י

  1. רוני אומר:

    פצצה של זן ריח מדהים ביותר טעם כמו של פרי הדר
    וסטול אחד הטובים
    הפתעת השנה

  2. רוני אומר:

    אחד הזנים הטובים ולדעתי הפתעת השנה ,סטול חזק של סטיבה ,יצירתי מאוד ,זן מדהים ונמצא אצלי בין החמישה המובלים מכל מה שיעשה לי עד היום ,הייתי רוצה לעשות עוד סיבוב איתה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

צריכים עזרה? אנחנו כאן בשבילכם!
דילוג לתוכן