אוריג׳ינל הייז

זן אוריג׳ינל הייז קנאביס סאטיבה

THC 16%-27%

סאטיבה

הייז (Haze), או אוריג׳ינל הייז (Original Haze) הוא זן קנאביס בעל אופי סאטיבה שפותח ממספר זנים מקומיים מרחבי העולם בשנות ה-60 של המאה הקודמת. עברו כבר שבעה עשורים מאז שהיא נולדה, גנטיקת ההייז עדיין מהווה עמוד תווך משמעותי בכמעט כל גנטיקת סאטיבה שרואה אור. משפחת זני ההייז מייצרים פרופיל קנבינואידי בעל ריכוז THC עשיר. הם ידועים בהשפעה אנרגטית במיוחד המספקת אפקט ממריץ שמרכז את המחשבה ומקל על יכולות יצירתיות. הייז גם מפורסם בטעם ובניחוח עוצמתיים המשלבים תווים חריפים, הדריים ומתיקות אדמתית לפרופיל אחד.

השפעה: ריכוז, יצירתיות

טעמים: חריף, הדרי, אדמתי


הייז, או אוריג׳ינל הייז פותח על ידי ארבעה מפתחי גנטיקות אגדיים שקראו לעצמם באותה תקופה ״דה הייז בראדרס״ (The Haze Brothers). האחים היו: סאם דה סקאנק מן (Sam The Skunkman), נוויל שונמייקר (Nevil Schoenmaker), וורנרד ברוינינג (Wernard Bruining) ואדי רידיקר (Eddie Reedeker). כדי לפתח את גנטיקת ההייז הנצחית, הקבוצה שילבה זנים מקומיים ייחודיים ממקסיקו, תאילנד, הודו וקולומביה – כולם בעלי אופי סאטיבה דומיננטי. את התוצאה הם גידלו תחילה בסנטה קרוז שבקליפורניה בתנאי אקלים שהתאימו לאופי של הגנטיקה, והתפרחות שלה כבשו תחילה את ארה״ב ואז את העולם כולו. גנטיקת ההייז נמצאת בכמעט כל אילן יוחסין של זן סאטיבה מאז; סופר סילבר הייז, סופר למון הייז, דה לה הייז ועוד. וארבעת מפתחי הגנטיקות הפכו מאז להיות דמויות מפתח בתעשיית הקנאביס בהולנד ובעולם כולו.

פירותי, אדמתי וחריף

גנטיקת הייז מתאפיינת בדומיננטיות של מירסן, לימונן, יומולין וקריופילן והיא מייצרת ארומה מושכת ומקבץ טעמים מהנה במיוחד. הארומה עוצמתית וחריפה תחילה, אך נפתחת לספקטרום רחב של תווים אדמתיים ופירותיים מתוקים במיוחד. הטעמים הנוצרים בעישון ובאידוי הייז דומים אך מסודרים הפוך – הטעם מתוק בעיקרו עם מעט תווים חריפים ודומיננטיים שגונבים את ההצגה מעת לעת. פרופיל הטרפנים של זני הייז יתאדה בטמפרטורות שבין 106 – 170 מעלות צלזיוס ומבטיח לתמוך במנגנון הרגשי, בתהליכי שינה ואפילו במערכת העיכול. 

לפזר את הערפל

גנטיקת הייז מייצרת ריכוזי THC הנעים בין 16% – 22%, אם כי ישנן דגימות שמצאו בתפרחות הייז גם ריכוזים שחצו גם 27%. למרות הוותק הבלתי מעורער, הגנטיקה עוצמתית ומתאימה למשתמשים מתחילים ומנוסים כבר כמעט שבעים שנה. השפעתה מרוממת את מצב הרוח, אנרגטית, מעוררת ריכוז ויצירתיות. הייז מומלץ בעיקר למטופלים החווים דיכאון, חרדות ותחושות מצב רוח ירוד. עם זאת, הגנטיקה תסייע גם למתמודדים עם בעיות עיכול שונות, חוסר תיאבון ובעיות שרירים.


מצאו מוצרי אוריג׳ינל הייז

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

צריכים עזרה? אנחנו כאן בשבילכם!
דילוג לתוכן