קריטיקל מאס

זן קריטיקל מאס קנאביס אינדיקה

THC 19%-22%

אינדיקה

קריטיקל מאס (Critical Mass) הוא זן בעל אופי אינדיקה דומיננטי שפותח מהצלבת סקאנק #1 (Skunk #1) עם אינדיקה אפגנית. הגנטיקה מהווה למעשה פיתוח מחדש של זן ותיק יותר שנקרא ביג באד (Big Bud). בזכות השילוב המוצלח בין זוג הגנטיקות הקלאסיות שמרכיבות אותו קריטיקל מאס מהווה עמוד תווך מרכזי בתעשיית הקנאביס המודרנית. הוא משווק בבתי ממכר לקנאביס ברחבי העולם ונבחר לשמש גנטיקת מקור של זנים פופולריים רבים. הגנטיקה מפיקה ניחוח מתוק – הדרי עם תווים חריפים. הטעם דומה אך מצמצם את הנוכחות ההדרית תמורת דומיננטיות של התווים החריפים והמתוקים.

השפעה: מרגיע, יצירתיות

טעמים: מתוק, הדרי, אורני, חריף, אדמתי


קריטיקל מאס פותח על ידי שניים ממפתחי הגנטיקות ההולנדים המשמעותיים ביותר בזמננו: שאנטיבאבה (Shantibaba) ונוויל שונמייקר (Nevil Schoenmaker). הפרוייקט בוצע במסגרת בנק זרעים מפורסם שנקרא מיסטר נייס (Mr Nice Seedbank) ושייך לשאנטיבאבה עצמו. קריטיקל מאס פותח מהצלבת סקאנק #1 עם אינדיקה אפגנית עוצמתית בעל אפקט מנמנם. חובבי סקאנק אולי יזהו שזני המקור של קריטיקל מאז הם אותם הזנים שמרכיבים גם את סופר סקאנק (Super Skunk) וביג באד. למעשה, הגנטיקה מהווה מעין גרסת ״קאבר״ של ביג באד הוותיק. 

טעם וארומה רחבים

קריטיקל מאס מפורסם בפרופיל טרפנים המאופיין בדומיננטיות של מירסן, פינן ויומולין. הגנטיקה מפיקה ארומה עם שלושה בסיסים: מתוק, הדרי וחריף. התווים המתוקים מזכירים אורנים ופירות טרופיים, לעומתם התווים ההדריים לימוניים, וביניהם ניתן לזהות תווים חריפים של פלפל. הטעם של הגנטיקה דומה, אך מדגיש יותר את הצדדים החריפים והמתוקים שלה. הטעם אורני, אדמתי אך מקושט בתווים הדריים עדינים.

עדין, מרגיע ומעודד תיאבון

קריטיקל מאס מפיק ריכוזי THC הנעים בין 19% – 22%. זהו זן קנאביס עתיר THC המתאים למטופלים חדשים ומנוסים כאחד. ההשפעה של גנטיקת קריטיקל מאס מתכתבת עם אופי האינדיקה של הזן. האפקט מרגיע, מעייף ומנמנם. הזן יעודד את התיאבון, ישכך כאבים ולאט לאט יקרב אתכם לספה או למיטה. הגנטיקה מומלצת לשימוש בשעות הערב, ותתאים במיוחד למטופלים המתמודדים עם בעיות שינה ומצב רוח, דיכאון וחרדות.


מצאו מוצרי קריטיקל מאס

T17.4%
C0.1%
אינדיקה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

צריכים עזרה? אנחנו כאן בשבילכם!
דילוג לתוכן