קאלי מיסט

זן קאלי מיסט קנאביס סאטיבה

THC 14%-15%

סאטיבה

קאלי מיסט (Kali Mist) הוא זן קנאביס ותיק ומפורסם בעל אופי סאטיבה דומיננטי שפותח מהצלבת זן קמבודי עם מספר זני מקור מתאילנד, אפגניסטן וקולומביה. הוא זכת בארבעה עשר פרסי גביע הקנאביס מ-1995 עד היום. למרות ריכוזי THC מתונים יחסית, הוא משרה אפקט פסיכואקטיבי אופורי וקצבי המעורר את התיאבון. הזן מפורסם בתפרחות חרוטיות בעלות ארומה וטעמים חריפים ואדמתיים.

השפעה: אופוריה, אנרגטי, מעורר תיאבון

טעמים: אדמתי, חריף, מתוק


גנטיקת קאלי מיסט בודדה בתחילת שנות ה-90 בהולנד, בתוך החממות של סיריוס סידס (Serious Seeds), החברה שהביאה לעולם גם את איי קיי 47 (AK 47) וכרוניק (Chronic). עם זאת, לפי היסטוריון הקנאביס, הצלם והמגדל מל פרנק (Mel Frank), קאלי מיסט גדל ברחבי ארצות הברית עוד בשנות השמונים. לא ידוע אם יש קשר ברור בין הזן האמריקאי לבין זה שבודד בהולנד – אך שתי הגנטיקות מאופיינות במבנה עלים צר וייחודי שהיה נפוץ בעיקר בקנאביס שהגיע ממזרח אסיה. בנוגע לזני המקור – סיריוס סידס שמרו על מסתורין רב סביב הנושא במשך זמן רב, אך לאחרונה סיימון סמית (Simon Smit) מנהל החברה חשף מספר פרטים. וגילה שהזן פותח מהצלבת סאטיבה קמבודית עם אינדיקה אפגנית, ואז עם סאטיבות מתאילנד וקולומביה. 

אדמה מתוקה

קאלי מיסט מתאפיין לרוב בפרחים בעלי מבנה מוארך בעלי ניחוח אדמתי חזק ותווים מתוקים השזורים בתוכו. הארומה הקטורתית ממשיכה לחוויית טעם דומה עם סיומת ייחודית – הדרית במקצת. הטרפנים הדומיננטיים הנפוצים בגנטיקת הקאלי מיסט הם לינלול, קריופילן, מירסן יומולין

כמעט מתון

קאלי מיסט מפורסם בריכוז THC מתון יחסית שבין 14% ל-16%. האפקט הפסיכואקטיבי שלו יהיה פחות עוצמתי מרוב הזנים העדכניים שיוצאים לשוק, אך בצריכת מינון גבוה הוא יכול להכביד גם על מטופלים ותיקים. הזן מתאים לצריכה בשעות היום – הוא אנרגטי, מרומם מצב רוח אופורי המשפיע על תפיסת המציאות ומעורר מצב רוח טוב ותחושת תיאבון. בהתאם, קאלי מיסט מומלץ למתמודדים עם דיכאון, הפרעות מצבי רוח ותיאבון ירוד.


מצאו מוצרי קאלי מיסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

צריכים עזרה? אנחנו כאן בשבילכם!
דילוג לתוכן