ספייס קווין

זן ספייס קווין קנאביס סאטיבה

THC 16%-18%

סאטיבה

ספייס קווין (Space Queen) הוא זן סאטיבה דומיננטי עם מספר פנוטיפים בעלי אופי השפעות היברידי. הוא נוצר על ידי קולקטיב מגדלי קנאביס קנדי ושוחזר מאוחר יותר בארה״ב מהכלאת רומולאן (Romulan) עם סינדרלה #99 (Cinderella #99). תפרחות ספייס קווין מדיפות ארומה נעימה שמציגה תווי אורן, הדר ופירות טרופיים. חוויית הטעם בהתאם דומה – טרופית, אורנית והדרית. הזן מפורסם בהשפעה מנטלית מרגיעה שמעודדת מצב רוח טוב, מפיגה חרדות ומקלה על ריכוז, אך יכולה לעזור גם עם מיגרנות וכאבים כרוניים קלים. 

השפעה: מצב רוח, ריכוז, יצירתיות

טעמים: הדרי, אורני, טרופי


ספייס קווין נוצר בתחילת שנות ה-2000 על ידי אגודת מגדלי קנאביס קנדית שנקראה באותם שנים בי סי גרוורס אסוסיאיישן (British Columbia Growers Association) ונסגרה מאז. למרות הנסיבות המצערות, גנטיקת הספייס קווין שרדה את סגירת החברה ושוחזרה על ידי מיז ג׳יל (MZ Jill). מיז ג׳יל היא מגדלת ומפתחת זנים מפורסמת מקולקטיב המגדלים האמריקאי טי ג’י איי (TGA). הגנטיקה פותחה ושוחזרה מהכלאת שני זנים: רומולאן וסינדרלה #99. רומולאן הוא זן בעלת אופי אינדיקה דומיננטי שכמו ספייס קווין פותח תחילה בקנדה. סינדרלה #99 לעומתו החל את דרכו בתור זרע ג׳ק הרר שהגיע בתוך פרח של סנסי סידס (Sensi Seeds), אי שם באמסטרדם. שילוב הגנטיקות יצר זן קנאביס עם השפעה מנטלית ניכרת ומקבץ ארומות וטעמים עשיר בתווים מתוקים. 

קנאביס הדרי, אורני וטרופי

בשני גרסאותיו, הזן ספייס קווין התפרסם בארומה וטעם טרופיים עם נוכחות אננס ניכר המשלבת תווים הדריים-לימוניים בעיקר, עם תווי אורן ואדמה מתוקים. הארומה מתוקה בעיקרה, נפתחת בריח אורן חזק, מתקדמת לתווים הטרופיים ונחתמת בהדר חמצמץ. הטעם משלב כל התווים יחדיו ומספק חוויה טרופית מתקתקה עם סיומת מעט חריפה. למרות האופי הטרופי המתקתק, הטרפנים הדומיננטיים האופייניים לגנטיקה הם: קריופילן החריף, יומולין הכשותי ומירסן, שהוא היחיד מביניהם שמפורסם בתווים פירותיים.

בין סאטיבה להיבריד

ספייס קווין מפורסם בריכוז THC מתון יחסית – בין 16% ל-18%. זה הופך אותו לבחירה טובה למחפשים זן קנאביס לשעות הבוקר והצהריים שמרומם מצב רוח אך מספק גם אפקט משכך כאבים קל. עישון או אידוי התפרחת תפיג חרדות ותעודד ריכוז שיכול להקל על התמקדות במטלות. הזן מפורסם גם באפקט שמעודד אופוריה, מקל על יצירה ותקשורת עם הסביבה הקרובה. ספייס קווין מומלץ במיוחד למתמודדים עם הפרעות קשב וריכוז, דיכאון, חרדות ואפילו פוסט טראומה. 


מצאו מוצרי ספייס קווין

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

צריכים עזרה? אנחנו כאן בשבילכם!
דילוג לתוכן