בלאק דומינה

זן בלאק דומינה קנאביס אינדיקה

THC 18%-24%

אינדיקה

בלאק דומינה (Black Domina) הוא זן קנאביס הנוצר מהכלאת נורת׳רן לייטס (Northern Lights), אורטגה (Ortega), האש פלנט (Hash Plant) ואפגני. ההכלאה בוצעה ע״י סנסי סידס (Sensi Seeds) והולידה זן אינדיקה דומיננטי בעל חוויית טעם וריח חמוצה חריפה ומתובלת במיוחד. בלאק דומינה הוא זן קנאביס עתיר THC בעל השפעה עצלה עם אפקט אופורי מרגיע ומשרה שינה. מומלץ במיוחד למטופלים המחפשים תפרחת מתאימה לשעות הלילה.

השפעה: מרגיע, שינה

טעמים: פירות יער, אדמתי, חריף


בלאק דומינה נוצר ע״י סנסי סידס (sensi seeds), מפתחי זרעים ותיקים הפועלים מאסמטרדם עוד מ-1985. החברה שיתפה כי בלאק דומינה פותח מארבע אינדיקות אגדיות במטרה ליצור זן עוצמתי עם אפקט מאלחש במיוחד וחזות כהה ומושכת. הם התחילו עם נורת׳רן לייטס, אחת הגנטיקות המוכרות של החברה. הם הוסיפו אליו את האורטגה, זן קנדי המפורסם באפקט מאלחש. לאחר מכן התווספו גנטיקות האש פלנט וסה כדי לחזק את מוקדי הפריחה ולהעשירם. הפרויקט של סנסי סידס הצליח מעל המצופה. בלאק דומינה לא מפורסםרק בזכות החזות וההשפעה שלו – אלא גם בזכות טעם מיוחד.

קפה חמצמץ

לבלאק דומינה פרופיל טרפני המפורסם בדומיננטיות של קריופילן, יומולין ופינן. התערובת שהשלישייה מייצרת מדיפה ארומה חמוצה מתובלת המזכירה אוכמניות וחשיש, או ניחוח קפה עם תווים חמצמצים, הדריים. הטעמים דומים – פירותיים וחריפים ומזכירים גם הם פירות יער מעושנים. צרכים המנוסים עם זנים בעלי שורשים אפגניים יוכלו לחוש בגוף הטעם תווים מתובלים ייחודיים האופייניים לזנים מהאזור הזה של העולם. 

בלאק דומינה אנד צ׳יל

בלאק דומינה הוא זן בעל אפקט אינדיקה דומיננטי ופרופיל קנבינואידי עתיר THC. הוא מפורסם בריכוז THC הנע בין 18% ל-24%. הוא ידוע בהשפעה המשרה רוגע אופורי כמעט במיידיות, אך החלק הזה של ההשפעה לא מחזיק הרבה זמן. לאחר צריכת בלאק דומינה רוב המטופלים – מנוסים כחדשים –  יחושו אפקט מעייף, מאלחש ומרדים שיבקש מכם לעבור למצב מאוזן. הזן מומלץ במיוחד לסובלים מבעיות שינה ולמטופלים המחפשים תפרחת המתאימה לסיוע בהשריית שינה ורוגע פיזי ונפשי.


מצאו מוצרי בלאק דומינה

T21.2%
C0.1%
אינדיקה

חסר במלאי

4.6666666666667 out of 5
219 
אינדיקה
T24.2%
C0.1%

חסר במלאי

T19.3%
C0.1%
אינדיקה
T24.4%
C0.1%
אינדיקה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

צריכים עזרה? אנחנו כאן בשבילכם!
דילוג לתוכן