קולומביאן גולד

קולומביאן גולד קנאביס סאטיבה

THC 14%-20%

סאטיבה

קולומביאן גולד (Colombian Gold) הוא זן קנאביס מסוג סאטיבה שהתפתח באופן טבעי בצפון קולומביה. הגנטיקה הפכה לנחשקת במיוחד כשעשתה את דרכה לארה״ב בשנות ה-60 של המאה הקודמת. הזן הוא מקור של פיתוח אינספור זנים והוא משווק בתור מוצר קנאביס רפואי גם היום. למרות ההיסטוריה העשירה – ישנם מומחים המאמינים שהזן לא באמת קיים כבר מזמן. תפרחת קולומביאן גולד מתאפיינת בארומה המשלבת תווים חמוצים ופירותיים בפרופיל אדמתי חריף ובפרופיל קנבינואידי מתון אך ממריץ, ממקד ומשרה יצירתיות. 

השפעה: מעורר, ריכוז, יצירתיות

טעמים: חריף, לימוני, הדרי


קולומביאן גולד הינה גנטיקת סאטיבה מקורית שהתפתחה בצורה טבעית בהרי סנטה מרתה שבצפון קולומביה. הזן רכש אוהדים רבים בארה״ב של שנות ה-60 וה-70 ושומש לפיתוח גנטיקות קנאביס רבות הנחשבות לכמה מעמודי התווך בהיסטוריה של הצמח. עם זאת, כיום גנטיקת הקולומביאן גולד המקורית הפכה לנדירה ביותר בטבע. לא ניתן לרכוש זרעים של גנטיקת קולומביאן גולד מקורית, וכדי לרבות את הצמח צריך לכל הפחות להשיג רקמה חיה מהגנטיקה. מסיבה זו  מומחי גנטיקות קנאביס מסוימים מאמינים שכיום לא ניתן ליהנות יותר מהזן המקורי, וכל מוצרי הקנאביס שנושאים את השם הם חיקויים והצלבות בלבד. 

טרפנים ארומה טעם

קולומביאן גולד מפורסם בפרופיל טרפנים המאופיין בדרך כלל בדומיננטיות של מירסן, קריופילן ויומולין. התפרחת מדיפה ארומה המורכבת מצד אחד מתווי הדר מתוקים-מרירים המזכירים תפוז ואשכולית, ומצד שני בניחוח אדמתי חריף וביצתי המזכיר גנטיקות סקאנק. הטעמים מורכבים מתווים דומיננטיים של אדמה מתובלת, חשיש, אשכוליות אדומות ולימון. כשהתפרחת מטופלת ומיושנת כראוי, קולומביאן גולד מפיק פרופיל ארומטי עוצמתי במיוחד.

קנבינואידים השפעות התוויות

קולומביאן גולד הוא זן עתיר THC המפיק ריכוז של בין 14% ל-20% של הקנבינואיד – כלומר, לא ריכוז גבוה במיוחד. עם זאת תפרחות קולומביאן גולד מפורסמות בהשפעה עוצמתית וממושכת בעלת אופי סאטיבה מובהק. האפקט שלהן אנרגטי וממריץ במיוחד אך גם ממקד ומשרה יצירתיות ומצב רוח נעים. ההשפעה השכלית העוצמתית של קולומביאן גולד מומלצת גם לימים עם רשימת מטלות ארוכה ומורכבת במיוחד. קולומביאן גולד מומלץ למטופלים הסובלים מדיכאון, חרדות ובעיות מצב רוח. הזן ידוע באפקט ממריץ, לכן אינו מומלץ להשריית שינה או למטופלים התרים אחר רוגע והאטת קצב המחשבה.

סאטיבת מקור

קולומביאן גולד היא גנטיקה סאטיבה מקומית שהתפתחה באופן טבעי בהרי סנטה מרתה שבצפון קולומביה. הגנטיקה הפכה לפופולרית במיוחד בשנות ה-60 בארה״ב ואף שומשה לפיתוח זני בסיס רבים, ביניהם סקאנק #1 (Skunk #1). קולומביאן גולד ידוע בפרופיל ארומטי המפיק ניחוחות וטעמים הדריים עם תווי אדמה ביצתיים חריפים. הזן גם מפורסם בהשפעה אנרגטית וממריצה המרכזת ומשרה יצירתיות ומצב רוח נעים. קולומביאן גולד מומלץ לסובלים מדיכאון, בעיות מצב רוח וחרדות. 


מצאו מוצרי קולומביאן גולד

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

צריכים עזרה? אנחנו כאן בשבילכם!
דילוג לתוכן