זן השבוע: רפאל

 

גנטיקת ׳רפאל׳ של פיס נטורלס (Peace Naturals), חברת הבת של ענקית הקנאביס הקנדית קרונוס (Cronos) נחתה בישראל. הזן נקרא על שמו של פרופ׳ רפאל משולם, והוא מייצג פיתוח גנטי בן 7 שנים עם זני מקור קלאסיים שכבר הספיקו להכות גלים בתעשיית הקנאביס האמריקאית. בהתאם, התפרחת כובשת את טבלת המכירות כבר בשבוע הראשון והיא שם כדי להישאר. 

פיתוח מוקפד מזני מקור דומים

רפאל של פיס נטורלס הגיע לישראל החודש (דצמבר 2020) ולא לקח הרבה זמן עד שהוא טיפס לעשירייה המובילה בקטגוריית התפרחות עתירות ה-THC והפופולריות ביותר השבוע. רפאל הוא זן אינדיקה T20\C4, והוא נוצר מהכלאת או ג’י קוש (OG Kush) עם אחד מצאצאיו המוכרים – צ’רי קוש (Cherry Kush), במהלך פיתוח זנים ממושך שארך כשבע שנים. 

תפרחות מלוטשות

הנראות של רפאל כמעט כותבת את זני המקור שלה בעצמה. מבנה התפרחת מזכיר תות מוארך ממש כמו או ג’י קוש, עם בסיס רחב עמוס מוקדי פריחה נפוחים. התפרחות בגודל של 2-3 ס״מ ודחוסות במיוחד. קיצוץ העלים (טרימינג) מוקפד מאוד וללא עלים כלל. צבע התפרחת נע בין ירוק ליים בהיר, לירוק דשא חזק וקצת סגלגל וגוונים וורודים באזורים מסוימים.

המראה החיצוני של תפרחות רפאל הוא מהמוקפדים והאיכותיים ביותר שנראו בישראל – גם ביחס למוצרים מיובאים.

טרפנים מרגיעים

רפאל מפיק פרופיל טרפנים מעניין שמורכב ממירסן, לינאלול ולימונן. השילוב יוצר טעם צמחי מתוק וארומה דומה עם תווים פרחוניים. שלושת הטרפנים מתאדים אחרי THC בין 167 ל-198 מעלות. אם אתם לא נהנים מפרופיל הטעם הייחודי המאפיין זני או ג’י קוש, תוכלו לעצור ב-157 אחרי ש-THC מתאדה. עם זאת, נראה שלטרפנים יש תפקיד משמעותי ברפאל – לינאלול ולימונן תורמים רבות להרגעה והקלה על מצבי חרדה, אחד מהאפקטים הניכרים ביותר מהזן לפי ביקורות מטופלים.

פרופיל קנבינואידי עוצמתי

רפאל נכלל בקטגוריית T20\C4 ולהבדיל מהרבה מוצרים אחרים במדף הזה, הוא מתנהג בהתאם. לטענת החברה, הזן מפיק ריכוזי THC שנעים בין 21%-25% אך האצווה הנוכחית מגיעה ל-20.1% לדברי פיס נטורלס הקנדית. למרות סטייה קטנה זו, התפרחת עוצמתית, משרה רוגע פיזי, מפחיתה לחצים נפשיים ועוזרת מאוד במזעור סימפטומים הנפוצים מבעיות שינה שונות. רפאל מומלץ במיוחד בשעות הערב ולקראת שינה.

מציב רף חדש

רפאל של פיס נטורלס מעלה את הסטנדרט שצריך להיות לתפרחות רפואיות, ומזכיר את האיכות שהיתה שמורה עד היום לזנים שטופחו בקליפורניה. הגנטיקה של הזן עברה פיתוח ממושך בן שבע שנים מפנוטיפים שונים ממשפחת או ג’י קוש הפופולרית. בהתאם, הוא מפיק תפרחת מוקפדת ונאה במיוחד עם פרופיל ייחודי של טעמים וארומות שיעילה במיוחד לשימוש ערב.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

צריכים עזרה? אנחנו כאן בשבילכם!
דילוג לתוכן