דת’ באבא

דת' באבא קנאביס אינדיקה

THC 25%-27%

אינדיקה

דת׳ באבא (Death Bubba) הוא זן קנאביס בעל אופי אינדיקה דומיננטי עם אחוזי THC גבוהים במיוחד, פרופיל טעמים עוצמתי והשפעה מעייפת ומרדימה מאוד. דת׳ באבא פותח בחממות של חברת קנאביס רפואי קנדית על ידי הצלבה של שני זני מקור מפורסמים. הזן מפורסם בפרופיל טרפני בעל מבנה ייחודי המפיק ניחוח ברוש טרי וטעם אדמה מתוק חריף. בנוסף, דת׳ באבא ידוע בפרופיל קנבינואידי עוצמתי המפיק אפקט מרגיע ומנמנם המומלץ במיוחד לסובלים מבעיות שינה וכאבים חזקים.

השפעה: מרגיע, שינה

טעמים: אורני, חריף, מתוק


דת׳ באבא פותח בחממות הריבוי והגידול של חברת סי טו סקיי אלטרנטיב (Sea to Sky Alternative), חברה קנדית העוסקת בהפקת מוצרי קנאביס רפואי. המוצר אמנם שייך לחברה, אך הפיתוח למעשה נזקף לזכותו של מטאו סלימאן (Matteo Suleyman) – הבעלים של החברה. דת׳ באבא נוצר מהצלבת באבא קוש (Bubba Kush) עם דת׳ סטאר (Death Star), שני זנים בעלי אופי אינדיקה דומיננטי. באבא קוש הוא בין הראשונים באילן היוחסין של משפחת הקוש, ודת׳ סטאר הוא שילוב של סנסי סטאר עם סאוור דיזל.  

ברוש טרי, חריף ומתקתק

דת׳ באבא מפיק פרופיל טרפנים המפורסם בדומיננטיות בולטת של פינן, קריופילין ויומולין. לתפרחות דת׳ באבא ארומה טרייה עם אופי עצי ותווים ברושיים בולטים. בעיבוד של התפרחות הניחוח נפתח, מתחזק, מתעשר וכתוצאה מזכיר הליכה דרך יער אורנים צעיר. טעמי התפרחת גם כן ברושיים עם מתיקות חריפה ומתובלת.

27 סיבות ללכת לישון

דת׳ באבא ידוע בפרופיל קנבינואידי המפיק ריכוז THC הנע בין 25%-27%. כלומר, גם ביחס לזני קנאביס עתירי THC מדובר בפרופיל קנבינואידי מרוכז מאוד. בהתאם, הזן פחות מומלץ למטופלים חדשים ומתאים יותר לבעלי ניסיון מסוים עם קנאביס. הזן מפורסם באופי אינדיקה דומיננטי שתחילה ישרה את המטופל במצב אופורי צף, רגוע וקשוב. אולם הריחוף לאט לאט יחליף את עצמו לעייפות מנומנמת ומרדימה במיוחד. בהתאם, הזן מתאים למטופלים הסובלים מדיכאון, לחץ ובעיות שינה.

לילה ברוש

דת׳ באבא הוא זן קנאביס בעל אופי אינדיקה דומיננטי, ארומה וטעמי ברוש טריים ופרופיל קנבינואידי ייחודי המפיק בין 25%-27% THC. הזן פותח על ידי מטאו סלימאן – הבעלים של חברת הקנאביס הרפואי הקנדית סי טו סקיי ומפתח זנים. בן הטיפוחים של סלימאן, הדת׳ באבא מפורסם בפרופיל טרפני עתיר פינן וקריופילן המדיף ניחוחות וטעמי ברוש טריים, מתוקים וחריפים. כמו כן הזן ידוע בפרופיל קנבינואידי מרוכז המספק אפקט אופורי מרגיע שירדים גם משתמשים מנוסים. 


מצאו מוצרי דת’ באבא

T20%
C0.1%
אינדיקה

חסר במלאי

3.4210526315789 out of 5
299 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

צריכים עזרה? אנחנו כאן בשבילכם!
דילוג לתוכן