פייר או ג׳י קוש

זן פייר או ג׳י קוש קנאביס אינדיקה

THC 17-20%

אינדיקה

פייר או ג׳י קוש (Fire OG Kush) הוא פנוטיפ בעל אופי אינדיקה דומיננטי של הזן או ג׳י קוש (OG Kush) המפורסם. הזן ידוע באפקט עוצמתי שנמשך זמן רב. ההשפעה שלו מתחילה בהתרוממות מצב הרוח המעודדת יצירתיות, ממשיכה בהרפיית טונוס השרירים ומסתיימת בעייפות כבדה. הטעם והארומה של פייר או ג׳י קוש מגיעים בנוכחות עוצמתית של תווי הדר, אורן ודיזל חריף. 

השפעה: יצירתיות, אופוריה, שינה

טעמים: הדרי, אורני, דיזל


הפנוטיפ הייחודי של או ג׳י קוש פותח על ידי מגדל קנאביס אמריקאי שנקרא ראסקל (Raskal). ראסקל התמחה בגנטיקת או ג׳י קוש והשקיע זמן רב בפיתוח צאצאים ייחודיים שלה במשך השנים. את גנטיקת פייר או ג׳י קוש המכונה גם ״פייר או ג׳י״ הוא פיתח משילוב שני פנוטיפים נוספים של הזן. הראשון נקרא סן פרננדו ואלי או ג׳י קוש (SFV OG Kush) – גרסת או ג׳י בעלת אפקט אנרגטי, השפעה משככת כאבים וטעם אורני. הפנוטיפ השני בו השתמש ראסקל לפיתוח פייר או ג׳י לא נחשף עד כה. ההיכרות המעמיקה של ראסקל עם זן הקנאביס המפורסם בעולם הולידה תוצר ייחודי בעל חוויית טעם וריח חזקה ואפקט עוצמתי ומתמשך.

הדר, אורן ודיזל

פייר או ג׳י קוש מפורסם בתפרחות בגוון ירוק בהיר שיכולים להפגין גם גוון סגלגל, בעיקר בקצוות העלים. הפרחים מדיפים ניחוח הדרי כשהם בשלמותם, ולאחר עיבודם ניתן להרגיש גם תווי אורן אדמתיים שגולשים לניחוח חריף המזכיר דיזל. הטעם של פייר או ג׳י קוש עוצמתי. הוא חריף בעיקרו וגם כן מורכב מתווי הדר, אורן ודיזל. חוויית העישון שלו מגרה את הגרון במיוחד ועלולה לגרום לשיעול. 

מנמנם וממושך

פייר או ג׳י קוש מפיק בין 17% ל-20% THC. זהו לא ריכוז גבוה, אך אל תתנו לנתון הזה לבלבל אתכם. הזן מפורסם באפקט עוצמתי וארוך במיוחד המתאים בעיקר לצרכני קנאביס מנוסים. השפעתו נמשכת לרוב כשלוש שעות. פייר או ג׳י קוש מפורסם באפקט שתחילה מרומם את מצב הרוח, מעודד מחשבה אופורית ומקל על חשיבה יצירתית. יחד עם ההשפעה השכלית, הוא מרפה את טונוס השרירים ומשרה ישנוניות המתלווה לעייפות כבדה שמתחזקת ככל שהזמן עובר. בהתאם, פייר או ג׳י קוש מתאים לשימוש בשעות הערב והלילה. 


מצאו מוצרי פייר או ג׳י קוש

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

צריכים עזרה? אנחנו כאן בשבילכם!
דילוג לתוכן