מותגי קנאביס | יוניבו – Univo

יוניבו היא אחד מתאגידי הקנאביס הגדולים בישראל עם נוכחות פעילה בכל תהליך הייצור כולל גידול, אריזה והפצה. בתהליך ייצור, הפקה, אריזה ויצוא של קנאביס רפואי. . לחברה חוות גידול (בעלות של 51%) ובסוף 2018 הפכה להיות החברה הרביעית שמחזיקה במפעל ייצור ואריזה בתקן IMC-GMP. הכירו את יוניבו.

הקמת המותג 

יוניבו היא יצרנית קנאביס ישראלית שלוקחת חלק בכל שלבי הייצור, החל ממחקר ופיתוח דרך גידול ועד אריזת התפרחות ומיצוי שמן קנאביס החברה UNV מדיסין שהוקמה ב-2013 התמזגה בשנת 2018 עם די-פארם, תחת השם יוניבו והפכה למותג קנאביס ישראלי הנסחר בבורסה. ב-2019 גייסה את רה״מ לשעבר אהוד אולמרט כמשקיע ויועץ עסקי ובסוף אותה השנה פתחה מפעל ייצור ואריזה ייחודי – הרביעי במספר בתקן IMC-GMP בישראל.

ענקית קנאביס ישראלית

יוניבו לוקחת חלק פעיל בכל שלבי פיתוח מוצרי הקנאביס הרפואי שלה, אם כי עד סוף 2020 החברה עבדה עם מתקני גידול חיצוניים כדי לגדל את תפרחותיה. בדצמבר 2020 החברה קיבלה אישור להתחיל לגדל עצמאית בחווה שנמצאת בבעלותה (51%) – מתקן הגידול חוות עמית העומד בתקינת IMC-GAP. החברה מחזיקה כאמור במפעל ייצור IMC-GMP הרביעי בישראל שבנוסף לפסי עיבוד ואריזה מכיל גם מעבדת ענק בגודל 150 מ״ר למחקר ופיתוח מוצרים וטכנולוגיות מיוחדות.

יוניבו היא חברת קנאביס ישראלית שנמצאת בדרך הנכונה להפוך לענקית קנאביס בינלאומית. בנוסף לפעילות הענפה בישראל, יוניבו הכינה את עצמה מראש לעמוד בתקינת EU-GMP כ די לספק ללקוחות אירופאיים את תוצרת הקנאביס הרפואי שלה. בהתאם, היא גם הייתה הראשונה לייצא תפרחות קנאביס רפואי החוצה מישראל במרץ 2020 לשם קבלת תקינה מתאימה לייצוא. כדי להגשים את המטרה הזו החברה שלחה כחצי קילו ארוז של תפרחות טיטאן למעבדות בהולנד.

מותגי קנאביס יוניבו

שמן קנאביס מובחר ותפרחות מיוחדות

ליוניבו מגוון מוצרי תפרחות ושמנים המתאימים להתוויות רבות והיא בולטת במיוחד במוצרים עתירי THC. החברה חתמה על הסכמי רכישה של תוצרת קנאביס רפואי של לא מעט מגדלים ישראלים, וזו משווקת תחת המותג שלה.

אך אחד הדברים שראוי לשים עליהם את הדגש הוא דווקא השמן על בסיס שמן MCT שלהם. שמני קנאביס רפואי בישראל בד״כ מהולים במגוון שמנים צמחיים כגון שמן זית, ולכן נוטים ליצור תחושות צרבת, טעם לוואי מריר ועוד אי נעימויות למערכת העיכול. יוניבו מתבלטת בענף בזכות השימוש שלה בשמן MCT המכיל מבנה כימי המאפשר ספיחה יעילה יותר של הרכיבים הפעילים בגוף ללא תופעות לוואי (MCT, שרשרת טריגליצרידים בינונית).

צעירה, שאפתנית ובעלת משאבים

בעוד שהרבה חברות קנאביס רפואי בישראל מנסות לתפוס את הפינה הקטנה שלהן בשוק, יוניבו מכוונת לפעילות בכל שרשרת ההפצה. בארבע השנים שעברו מאז הקמתה החברה בנתה שותפויות, הקימה ורכשה את כל הכלים והנכסים שתאגיד קנאביס ישראלי צריך. החל מחוות גידול, דרך מעבדת מו״פ ענקית ועד מפעל עיבוד ואריזה – יוניבו היא שחקן דומיננטי בשוק הקנאביס המקומי שמתכנן לייצג את ישראל באירופה ובעולם.

 

2 thoughts on “מותגי קנאביס | יוניבו – Univo

  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה) אומר:

    באתר מופיע Dq 22t ועל האריזה כתוב 18 ..גנבים

  2. קובי אומר:

    היבוא מאפריקה היה ביזיון.
    אם היה להם כבוד עצמי, הם לא היו מסכימים לשווק את היבוא הכושל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

צריכים עזרה? אנחנו כאן בשבילכם!
דילוג לתוכן