זן השבוע: צונאמי (Tsunami)

רגע לפני החורף BOL פארמה מביאה לישראל יבוא נוסף של צונאמי קנדי שעולה מהר מאוד לפסגת המכירות השבועיות. גנטיקת צונאמי שמטופחת על ידי חברת Hexo הקנדית כבר צברה פופולריות בבתי המרקחת בסבב היבוא הקודם בתחילת הקיץ. עכשיו היא חוזרת עם אצווה ובה 24.3% THC ואפקט אינדיקה עוצמתי ודומיננטי.

צונאמי הוא זן אינדיקה בקטגוריית T20\C4 שנארז ומשווק בישראל ע”י חברת BOL פארמה שמייבאת אותו ממתקני הגידול של הקסו (Hexo) הקנדית. צונאמי הוא שילוב של זן Northern Lights עם זן Blueberry – שתי גנטיקות קנאביס קלאסיות עוצמתיות מאוד. זני מקור האלו אחראים על הנראות, ריכוז הטרפנים ועל עוצמתו של הזן. 

נראות

צונאמי הוא זן אינדיקה המאופיין בפריחה נפוחה ודחוסה. הפרחים בקוטר ממוצע של 2-2.5 ס”מ וישנם גם כאלה שמגיעים לשלושה ס”מ ויותר. בנוסף הפרחים דחוסים, ונוחים לעיבוד, מצד שני הם לא יבשים מדי. גווני התפרחת מרשימים ונעים בין ירוק כסוף בהיר לירוק זית זהוב עם מעטה טריכומות עבה. שערות העלי בגוון כתום בהיר. 

רמת הגימור בתפרחות הצונאמי הנם מהגבוהות שנראו בשוק הישראלי ומתאימות יותר לתוצרת הקנדית המקומית. קיצוץ העלים בוצע באופן מושלם ללא שאריות עלווה, עלים וענפים בולטים.

טרפנים

גנטיקת הצונאמי מוכיחה שלא צריך מגוון טרפנים כדי לייצר פרופיל טעם מספק וארומה מפתה. הזן מכיל כמויות עשירות מאוד של מירסן. כל כך עשירות, שזהו למעשה הטרפן הדומיננטי בתפרחת. הטרפן מפיק טעמי צמחים מתקתקים שמזכירים מנגו, וארומה הולמת שיכולה להרגיש קצת הדרית. מירסן הוא הטרפן הנפוץ ביותר בצמחי קנאביס, והוא יעיל מאוד כזרז של THC בגוף.

קנבינואידים

עבור אינדיקה דומיננטית בקטגוריית T20\C4, הצונאמי מבטיח בין 16%-24% THC, והוא בין הבודדים שסיפקו את מלוא ה-24% בעונה האחרונה עם 24.3% THC באצווה 14HESI2020006. וממוצע של 22% THC בכל האצוות יחד. צונאמי יעיל מאוד כזן ערב, ולטיפול בבעיות שינה. כמו כן, הוא גם יכול לשפר את מצב הרוח, להפחית מתח, לשכך כאבים ולעורר תיאבון.

צונאמי קנאביס

לסיכום

צונאמי הוא אינדיקה T20\C4 קנדית שנארזת ומשווקת בישראל על ידי BOL פארמה. הוא מופק משילוב של זני מקור נצחיים ועוצמתיים ובהתאם, התפרחת כבשה את קהל המטופלים בתחילת הקיץ ונעלמה מהמדפים קצת מוקדם מדי. עכשיו היא חזרה עם אצווה מרשימה (ואולי אחרונה) מלאה בפרחים תפוחים, עתירי THC ונוטפי טעמים וארומות.

למידע נוסף על המוצר ולהזמנה ישירה לחצו כאן

One thought on “זן השבוע: צונאמי (Tsunami)

  1. רועי גל אומר:

    אכן היה לי ניסיון מעולה איתו. זן טוב לשינה וכאבים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

צריכים עזרה? אנחנו כאן בשבילכם!
דילוג לתוכן