למון סקיטלס

זן קנאביס למון סקיטלס

THC 23%

למון סקיטלס (Lemon Zkittlez) הוא זן קנאביס בעל אופי סאטיבה דומיננטי שנוצר מהכלאת סקיטלס (Zkittles) עם לאס וגאס למון סקאנק (Las Vegas Lemon Skunk). למרות שמקורו בזנים מארה״ב, הוא נוצר על ידי אחת מחברות הקנאביס הפופולריות בהולנד. תפרחות למון סקיטלס מאופיינות במבנה גלילי דחוס, צבעוניות ירוקה-זהובה וארומה הדרית אדמתית שעולה ממנה. חוויית הטעם גם כן הדרית ומזכירה בעיקר לימון שמשתלבים בו תווי דיזל חריפים. השפעתו מרוממת אופוריה, מעודדת מחשבה יצירתית ומקלה על הפרעות במצב הרוח. 

השפעה: אופורי, מצב רוח, יצירתי

טעמים: הדרי, דיזל


למון סקיטלס נוצר מהכלאה של שני זני מקור אמריקאיים שזכו בתהילה בשוק הקנאביס בארה״ב. הראשון הוא סקיטלס זן זוכה בפרסים שהיכה גלים בשוק הקנאביס האמריקאי בעשור השני של המילניום. השני הוא לאס וגאס למון סקאנק, זן קנאביס אמריקאי ותיק שהפך לזן מקור של מגוון גנטיקות הולנדיות עם ארומה וטעמי לימון. ביניהם גם למון סקיטלס. למרות הקשר האמריקאי האדוק, למון סקיטלס בכלל נוצר באמסטרדם על ידי דאץ׳ פאשן, בנק זרעי קנאביס ותיק מהולנד שאחראי על מגוון זנים קלאסיים ופיתוחים משמעותיים בעולם הקנאביס עוד משנות ה-70.

לימון חריף

תפרחות למון סקיטלס מאופיינות במבנה גלילי ורחב שלא דומה לצורת החרוט או הברוש שבד״כ מאפיינת תפרחות קנאביס. התפרחת קשיחה והצבעוניות שלה ירוקה-זהובה. הארומה שעולה ממנה הדרית בעיקרה ומזכירה לימון, אך ניכרים גם תווים אדמתיים וחריפים יות. בעיבוד מתגלים תווי דיזל שממשיכים גם לטעם, גם הוא לימוני בעיקרו. הטרפנים הדומיננטיים בלמון סקטילס הם לימונן, לינלול וקריופילן. 

שמח ויצירתי

למון סקיטלס מפורסם בריכוז THC גבוה יחסית שנע סביב 23%. זהו ריכוז המתאים בעיקר למטופלים וצרכנים מנוסים שמעוניינים בתפרחת עתירת THC עם אפקט פסיכואקטיבי ניכר. ההשפעה שמאפיינת אותו מרוממת אופוריה שמייצבת מצב רוח חיובי וקליל המעודד מחשבה יצירתית, תקשורת פתוחה ונמרצות. בהתאם, הזן מומלץ למתמודדים עם הפרעות קשב וריכוז או דיכאון, אך יש לו גם השפעות משככות שיכולות להקל על כאבים כרוניים קלים או מיגרנות. 


מצאו מוצרי למון סקיטלס

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

צריכים עזרה? אנחנו כאן בשבילכם!
דילוג לתוכן