זן השבוע: ג’ין גאי

ג׳ין גאי, זן סאטיבה צאצא של ווייט ווידו (White Widow) המפורסם מטפס לפסגת טבלת המכירות בפעם השנייה השנה, על אף עליית המחיר ל-299 ש״ח. תפרחות ג’ין גאי מומלצות במיוחד לסובלים מסרטן ופיברומיאלגיה והן עתירות בניחוח עץ אדמתי וטעם מתוק-חמצמץ. הן מיובאות ממתקני הגידול המתקדמים של חברת 7ACRES ומשווקות בארץ תחת המותג טרו-ורה (Truverra) הקנדי על ידי בול פארמה.

רגיל לאור הזרקורים

זו לא הפעם הראשונה שג׳ין גאי מככב בטבלת המכירות בארץ. כבר בספטמבר הוא היה זן השבוע כשהגיע באצווה עם ריכוז של 22.7% ,THC וזכה לאהדה מקהל המטופלים. למרות האהדה הישראלית – ג’ין גאי הוא המוצר הקנדי המיובא הראשון שהגיע לישראל. כבר אז מחירו היה השני הכי גבוה בישראל (289 ש״ח). ובייבוא הנוכחי לאחר עליית מחיר הוא הזן השלישי הכי יקר (299 ש״ח). 

תפרחות ג’ין גאי גדלות במתקנים המתקדמים של סבן אייקרס (7ACRES) בקנדה, אך משווקות על ידי טרו-ורה, מותג קנאביס קנדי נוסף. שתי החברות שייכות לענקית הקנאביס הקנדית Supreme Cannabis. התפרחת מיובאת ונמכרת בארץ על ידי BOL פארמה. בזאת, הוא מצטרף לשורה ארוכה של מוצרי תפרחת קנדיים שהובילו בטבלת המכירות השנה.

מתוק, הדרי, עצי

נעבור לחלק האומנותי: פרופיל הטרפנים המרשים של תפרחות הג’ין גאי. לפי סבן אייקרס, ג׳ין גאי מכיל בין 2%-4% טרפנים. זהו טווח גבוה המבטיח כמות גבוהה של טרפנים בתוך התפרחת. זהו נתון חשוב ביותר בשוק הישראלי בו התפרחות עוברות הקרנות גמא, תהליך טיהור שפוגע בין היתר גם בטרפנים. 

מבדיקות מעבדה שנערכו בחו״ל, אנו יודעים שהפרופיל הטרפני של ג’ין גאי מורכב מלימונן, יומולין, קריופילן וטרפינולן. שילוב זה מניב ניחוחות של עץ ואדמה עם תווים חמצמצים דומיננטיים של לימון. הטעמים בהתאם גם כן אדמתיים, הדריים וחמצמצים. 

בדיקת מעבדה לג’ין גאי במכשיר GemmaCert

סאטיבה מומלצת לפיברומיאלגיה וסרטן

ג׳ין גאי הוא התפרחת עתירת ה-THC הפופולרית ביותר בשוק לפי הנתונים שלנו. זהו זן סאטיבה דומיננטי עתיר THC בקטגורייה המובילה מבחינת ריכוזי THC בשוק הישראלי; T20\C4. שתי האצוות שסקרנו הכילו לפחות 22% THC בבדיקות המעבדה הפנימיות של החברה. האצווה האחרונה שבדקנו, 14RTS2020008, הפגינה גם ריכוז מרשים של 19.8% THC בבדיקה במכשיר ה-GemmaCert. 

בהתאם לנתונים, ג׳ין גאי זוכה לאהדה בקהילות מטופלים בקנאביס רפואי מסביב לעולם. הזן מומלץ במיוחד לסובלים מפיברומיאלגיה ולמטופלים אונקולוגיים, בעיקר בזכות היכולת שלו לעורר תיאבון ולמנוע בחילות תוך שיכוך כאבים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

צריכים עזרה? אנחנו כאן בשבילכם!
דילוג לתוכן