זן השבוע: ג’ין גאי (Jean Guy)


הסאטיבה הקנדית מבית סבן אייקרס (7ACRES) היא לא רק זן הקנאביס הראשון שעלה לארץ, אלא גם הראשון בטבלת המכירות השבוע. ג’ין גאי, באצווה אחרונה מציג ריכוז ממוצע של 22.7% THC. פרופיל הטעמים והארומות של הזן מלא בתווי לימון ועץ עוצמתי, ואם לשפוט לפי המכירות – הנוסחה עובדת מעולה.

16/9/2020

ג’ין גאי, הוא הזן הקנדי הראשון שיובא לישראל ופותח בלב סצנת הקנאביס הרפואי במונטריאל מזן מקור עוצמתי: ווייט ווידו (White Widow) שהנו זן קלאסי ועטור שבחים ששימש כבסיס לאינספור גנטיקות רפואיות עוד מסוף שנות ה-90. לג’ין גאי יש השפעה פסיכו-אקטיבית חזקה יותר מווייט ווידו וטעם לימוני-הדרי יותר, למרות שהוא עדיין נושא ארומת עץ אדמתית חריפה מעט הניכרת בזן המקור.

ג’ין גאי מוצלח מאוד בקרב חולי סרטן ופיברומיאלגיה מסביב לעולם. תפרחות ג’ין גאי מיובאות על ידי שאיפה לחיים (BOL) לשיווק בישראל. עם זאת, מלאכת הגידול מתבצעת במתקני הגידול של חברת 7ACRES בקנדה, והתפרחות משווקות למכירה וייצוא תחת המותג הקנדי טרוורה (Truverra). שתי החברות האלו שייכות לתאגיד הקנאביס Supreme Cannabis, גם הוא קנדי. 

את ג’ין גאי תוכלו לרכוש בבתי המרקחת המאושרים למכירת קנאביס רפואי או להזמין אותו במשלוח עד הבית במחיר של 289 ש”ח לאריזת 10 גרם. מחיר התפרחת גבוה ביחס לתפרחות אחרות בקטגוריה, ולמעשה זהו המחיר השני הכי גבוה מבין תפרחות הקנאביס הרפואי בישראל בכלל. עם זאת, זהו המחיר הקבוע בינתיים לאריזות הסטנדרטיות המיובאות מהמותג Truverra.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

צריכים עזרה? אנחנו כאן בשבילכם!
דילוג לתוכן