דפני (Daphne) של יוניבו – סקירת מוצר

דפני (Daphne), זן היברידי נוסף בקטגוריית עתירי THC יצא לראשונה באריזת פלסטיק קשיחה המעידה על הכוונות של יוניבו לפתח מותגים איכותיים יותר. האם המוצר באמת עומד בציפייה? בדקנו.

דפני היברידי T20C4 יוניבו

אצווה: FLR210108 | 23.3%THC
מותג: יוניבו – Univo
גידול: טלקאן
מחיר: 279 (₪₪₪)

דפני‘ הוא מוצר חדש בקטגורית T20C4 שטופח במתקן הגידול של חברת טלקאן – המתמקדת בגידול זנים עבור חברות קנאביס. הוא משווק באריזת פלסטיק קשיחה ומבוסס על הכלאה של ההורים הגנטיים ‘בלוברי’ (Blueberry) ו‘הייז’ (Haze).

עם תג מחיר של 279 ₪, המוצר החדש של יוניבו מתמקם ברף העליון של מחירי מוצרים ישראליים – ומתאים למי שאוהב להתנסות במוצרים חדשים או לכאלו שתג המחיר אינו גורם מהותי בהחלטת הרכישה.

התפרחות בגודל ממוצע של 2.5 ס”מ וניכר שהושקעה בהם עבודת טרימינג קפדנית. עם גוון ירוק בהיר, הם גם נראים מצוין – גדולים, דחוסים, ועטופים בטריכומות שומניות שמעידות על יישון תקין. הטרימינג מוקפד ונקי וכמעט ללא שאריות עלים. המקור הגנטי של דפני מתבטא בריח עשיר עם טעמי אדמה מתקתקים חריפים, הפרחים היו לחים וטריים במידה טובה ונפתחו מצוין.

דפני קנאביס היבריד יוניבו T20C4



איך בדקנו?
צריכה: ג’וינט נקי
כמה עלה?  279 ₪ ל-10 גרם
התוויה: הקלה על כאבים מפריצת דיסק

אהבנו: ריח וארומה, טעמים, השפעה על כאב.
אפשר לשפר: טרימינג, אחידות

 

על הגנטיקה

#בלוברי הוא זן ותיק, אך האהדה כלפיו נשמרת והוא מהווה בחירה מועדפת של יצרנים ומפתחי גנטיקות קנאביס מסביב לעולם. הגנטיקה ידועה בהשפעה מרגיעה, משרת שלווה ומנמנמת שמתפשטת במהרה ומתאימה גם למטופלים מנוסים.

#הייז הוא כינוי לזני קנאביס עם מקורות גנטיים מהאזורים דרום אמריקה ותאילנד (סאטיבה). זני הייז ידועים בהשפעה פסיכואקטיבית חזקה ובטעם חריף מתקתק.

עוד על #בלוברי עוד על #הייז

על המותג

חברת יוניבו מגדלת מוצרי בחוות הגידול ‘עמית’ בדרום הארץ ומחזיקה בכל שרשרת היצור של מוצרי קנאביס רפואי הכולל פיתוח, גידול, ייצור ואספקה של תפרחות ושמנים לבתי מרקחת מורשים. ליוניבו מבחר רחב של מוצרים ושמנים במגוון קטגוריות והם כוללים מוצרים מהחווה שלהם ומחוות אחרות ומוצרים נוספים מיבוא.

לכל מוצרי יוניבו

טיפ מהמומחה

אריזת פלסטיק מסייעת לשמור על מבנה התפרחות מפגיעה או ‘ריסוק’ ומייצגת בכבוד את איכות המוצר. אריזה כזו נוחה יותר משקית מכיוון שלא צריך להעביר את התפרחות לקופסת אחסון ייעודית. על הפלסטיק והנזק הסביבתי תמיד אפשר לדבר וההמלצה היא לשמור על האריזות ולעשות בהם שימוש חוזר.

תהליכי גידול

בעת הגידול של דפני נעשה לא נעשה שימוש בהדברה כימית.

alternative text מוצר זה עבר הליך הורדת עומס מיקרוביאלי באמצעות פסטור קר או הקרנה בקרינת בטא

alternative text בתהליך גידול הקנאביס בוצע שימוש בחומרי הדברה המותרים בחקלאות אורגנית בלבד alternative text בתהליך גידול הקנאביס בוצע שימוש בהדברה ביולוגית

הזמינו דפני במשלוח עד הבית או באיסוף מבית מרקחת קרוב

הזמנה אונליין

cannalist קנאליסט Powered by Cannalist

לבדיקת מלאי של דפני מתוך מעל ל-135 בתי מרקחת

בדיקת מלאי

 Powered by Cannastock

סקירה מאת קבוצת הביקורת וצוות המומחים של קנאליסט למוצרי קנאביס רפואי המשווקים בבתי מרקחת בישראל. כל הסקירות הינן אובייקטיביות ומיועדות להעשיר את הידע של הצרכן בנוגע למוצר אותו הוא צורך. סקירה זו וכל תוכן או נתונים הכלולים בה, ניתנים אך ורק למטרת ידע כללי בלבד, ואין בהם כדי להוות תחליף לייעוץ רפואי/מקצועי, אבחון, טיפול או שירותים רפואיים אחרים היוצרים באופן כלשהו יחסי רופא/רוקח/מטופל ו/או המלצה על טיפול ו/או מוצרים כלשהם. יש לעיין בעלון לצרכן לפני השימוש במוצרים. מומלץ להתייעץ עם הרוקח בכל הנוגע למטרות ואופן השימוש, תופעות לוואי ואינטראקציה עם תכשירים אחרים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

צריכים עזרה? אנחנו כאן בשבילכם!
דילוג לתוכן