סקירה לתפרחות DG סאטיבה | מדיקיין

סקירה לתפרחות מדיקיין DG סאטיבה T20C4 | מספר אצווה: 200027010

חברת מדיקיין יצאה לראשונה לבתי המרקחת בחודש אוגוסט 2020 והחלה בשיווק של סדרת המוצרים הכוללים מינונים שונים. בסקירה זו בדקנו תפרחות סאטיבה זן DG במינון T20/C4. על פי החברה, הזן מומלץ לשימוש יום ומרומם מצב רוח והגנטיקה שלו מגיעה מהכלאה של זני אינדיקה טהורים יחד עם זן סאטיבה:

  • Afganic indica
  • Hindu Kush
  • Californian Sativa

האצווה שנבדקה היא מהרף הנמוך של קטגורית T20 ועמדה על 17% THC ו-0.1% CBD.

מחיר

מחיר של הזן DG בבתי המרקחת עומד על 270 ₪, גבוה ביחס למוצרים אחרים שנמכרים בשוק ומגיעים ביבוא – והציפייה היא למוצר שתואם את המחיר.

אריזה

האריזה משחקת תפקיד חשוב בשימור התפרחות עד לבית המטופל. תפרחות שמגיעות באריזת קרטון בדרך כלל יהיו שמורות יותר. למרות המחיר הגבוה יחסית, התפרחות מגיעות בשקית נייר פשוטה ללא קרטון. שם הזן כתוב למעלה בקטן ומעט קשה להבחין בו.

ריח וארומה

על טעם וריח אין להתווכח, אבל במקרה הזה הדעות חלוקות. הריח של DG הוא ייחודי ולא אופייני, קשה להגדיר אותו כריח מוכר של אחד מזני הקנאביס והוא מזכיר ריח חריף של אדמה עם קצת מתיקות – לטעמנו לא נעים.

מראה התפרחות

התפרחות מעט פוטוגניות ומציגות גווני סגול בחלקים רבים של התפרחת, הפרחים עצמם קטנים מאד ודלילים ונראה כאילו לא היו פרחים גדולים בכלל באצווה. גם המראה המנצנץ של הטריכומות שציפינו לראות מתפרחות אלו היה חסר, איכות הגימור לעומת זו היתה מוקפדת ומספקת.

טעם

בעישון ג’וינט עם יחס גבוה של ‘ירוק’ (או במקרה הזה סגלגל) טעם התפרחות אכן הזכיר את הריח הייחודי  שלא התחברנו אליו – פחות נעים לעישון ומעט מחניק.

השפעות

ההשפעה שהתקבלה לאחר הצריכה של DG היתה נעימה וחלקה, יותר היברידי מאשר סאטיבה או אינדיקה דומיננטי. צריך לצרוך הרבה כדי להרגיש אותו, אך ההשפעה מורגשת בגוף היטב. מרפה שרירים ומעט מעייף, להפתעתנו אחד האפקטים הבולטים שהתקבלו היה תיאבון בריא שנפתח כשעה לאחר הצריכה.

חומרים פעילים

מספר בדיקות שבוצעו לתפרחות במכשיר GemmaCert הניבו תוצאה ממוצעת מאכזבת שעומדת מתחת למינימום הנדרש לקטגורית T20.

תוצאה ממוצעת:

  • 14.23% THC
  • 0.33% CBD

התוצאה הגבוהה ביותר:

  • 16.3% THC
  • 0.2% CBD

התוצאה הנמוכה ביותר: 

  • 12.4% THC
  • 0.6% CBD

מכשיר GemmaCert אינו מציג תוצאה מדויקת ב-100% וקיימים גורמים נוספים שעשויים להשפיע על התוצאה המתקבלת במכשיר. המידע עשוי להוות אינדיקציה כללית בלבד על אחוזי THC ו-CBD בתפרחת ומבוסס על אלגוריתם וחיישנים המבצעים ניתוח חזותי, צפיפות חומר ועוד. 

סיכום

מחיר התפרחות שעומד על 270 ש”ח מעורר ציפייה למוצר איכותי, במיוחד לנוכח העובדה כי זהו מוצר הדגל הראשון של חברת מדיקיין. המחיר אינו מצדיק את איכות המוצר ונראה שאצווה זו אינה מהמוצלחות שקיימות כרגע במינון זה, גם כמוצר ישראלי.

 

למידע נוסף ולהזמנה ישירה של תפרחות DG מדיקיין T20/C4 (סאטיבה) לחצו כאן


ביקורת מאומתת של קנאליסט. נכתבת באובייקטיביות על ידי מטופלי קנאביס רפואי ברישיון. ההשפעה המתקבלת עשויה להיות שונה אצל כל אחד, אין במידע זה תחליף להיוועצות עם רופא או רוקח. מומלץ להתייעץ עם הרוקח בכל הנוגע למטרות ואופן השימוש, תופעות לוואי ואינטראקציה עם תכשירים אחרים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

צריכים עזרה? אנחנו כאן בשבילכם!
דילוג לתוכן