סקירה לתפרחות ים אינדיקה | טוגדר

ים קנאביס חוות דעת
ים של טוגדר פארמה (Together Pharma) נחת במדפים עם אצווה חדשה, וזה זמן מעולה לבחון את האינדיקה עתירת ה-THC של החברה הצעירה. אחרי סשן קצר, נוכחנו לגלות זן קנאביס עם גנטיקת מקור מרשימה שלא נופל ממתחריו בקטגוריית T20\C4 רוויית המוצרים. ים מציע השפעה עוצמתית שנמשכת כמה שעות, והוא עושה זאת עם טעם חמוץ-מתוק וארומה נעימה  ורעננה.

גנטיקה

ים מבית טוגדר פארמה היא אינדיקה T20\C4 שהופקה מגנטיקת מרנג (Meringue) של Dutch Passion, מפתחי זנים עתירי ניסיון מהולנד. המרנג הינו שילוב של גנטיקות עילית המגיעות בעיקר ממשפחת ה-Girl Scout Cookies האמריקאית המתוקה, והקוש ההינדו-אפגני העוצמתי. מדובר בגנטיקת קנאביס עילית שמצטיינת בטעם ועוצמה עם פרחים קטנים ודחוסים. 

נראות

ים מאופיין בפרחים קטנים – בקוטר של ס”מ וחצי בערך. חלקם מעט גדולים יותר ומגיעים לשני ס”מ בקוטרם. פרחים דחוסים, נוחים לפירוק ולא יבשים מדי. התפרחת צבועה בגוון זית בהיר מאוד. שערות העלי כתומות בגוון עמוק ועשיר שמבליט אותן על רקע התפרחת. צורתם הרחבה של הפרחים משווה לתפרחת מראה של תותים, והטעם המתוק ממשיך את החוויה הזו. 

ים קנאביס חוות דעת

טרפנים

לים מפרט טרפנים ניכר ועשיר שהוא מקבל מזני מקור שהתפרסמו בזכות טעמים מתוקים וייחודיים שהם מפיקים. זן המקור הרשמי – מרנג – מגיע עם נוכחות עשירה של בטא קריופילן, לימונן, יומולין, מירסן ולינלול. ואכן מדובר בטעם מתקתק ומתובל עם גוף כשותי וצמחי וסיומת של לבנדר. 

לתפרחת ארומה מתוקה של קינמון וקליפות הדרים. בגריסה משתחררים מעט ניחוחות צמחי תבלין לאוויר. הטעם של התפרחת הולם את הארומה, הוא מתקתק כמו עוגיות קינמון עם קרם שמנת, יחד עם מעט חמיצות המזכירה תפוז או לימון בשל.

קנבינואידים והשפעה

ים נכלל בקטגוריית T20\C4. האצוות האחרונות של ים הגיעו לממוצע של 19%-18% THC. התפרחת שנבחנה הכילה 19% THC. ההשפעה הייתה כמעט מיידית ונמשכה קרוב ל-3 שעות. ים הצליח לשכך כאבים חזקים, וסייע לשינה חזקה ורציפה. 

סיכום

ים הוא זן קנאביס אינדיקה T20\C4 מבית טוגדר פארמה שמופק מגנטיקת מקור הולנדית עוצמתית ממשפחות הקוש וה-Girl Scout Cookies. התפרחת עתירה בטעמי פירות מתוקים-חמוצים, והיא בולטת בארומה פירותית. ההשפעה של ים ארוכה, ומתאימה במיוחד למשתמשים מנוסים שמחפשים לשכך כאבים ולהירדם בקלות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

צריכים עזרה? אנחנו כאן בשבילכם!
דילוג לתוכן