מותגי קנאביס | קרונוס – Cronos


Peace Naturals הוא מותג הדגל מבית Cronos Group, ענקית הקנאביס הרפואי הבינלאומית. קבוצת קרונוס היא אחת משתי החברות המובילות בקנדה ובין חמש החברות המובילות בעולם בתחום הקנאביס הרפואי.

קרונוס (Cronos) ענקית הקנאביס הבינלאומית מקנדה עשתה עליה לישראל ובחרה את קיבוץ גן שמואל שבצפון כבסיס פעילותה. מאז יוני 2020 קרונוס משווקת את התפרחות המיובאות שלה בישראל דרך חברת הגידול שלה פיס נטורלס (Peace Naturals) העוסקת בהנגשה גלובלית של מוצרי בריאות ואורח חיים בריא, וקנאביס רפואי ביניהם. פיס נטורלס היא רק אחד מתוך כמה מותגים מרתקים בקבוצת קרונוס.

חוות הגידול של פיס נטורלס ממוקמת בקיבוץ גן שמואל. פיס נטורלס הוא מותג העוסק בשיווק מוצרי בריאות לענפים שונים כמו דיאטה, אורח חיים ותרופות מסוימות (למשל, קנאביס רפואי) והיא בעצם רק חוליה אחת בפורטפוליו המותגים הייחודי של קבוצת קרונוס.

תחת מטריית החברות תמצאו גם את Cove המתעסקת במוצרי קנאביס בוטיק, את Spinach המכינה מנות מזון מהחקלאי לסלון, בנוסף אליהם נכללות גם Lord Jones ו-Peace+ העוסקים במוצרי ומיצויי CBD. קבוצת קרונוס לוקחת חלק פעיל בקהילות ותעשיות קנאביס מלאות תעוזה מסביב לעולם, ופריחת שוק הקנאביס הרפואי בישראל כנראה אותתה לקבוצה שהגיע הזמן לעלות ארצה.

פיס נטורלס Peace Naturals

כדי לייצר את מוצר הקנאביס הרפואי האיכותי והאפקטיבי ביותר, גידול הצמחים במתקן הגידול של קורנוס מתבצע בתנאים מבוקרים. איכות המוצרים מושפעת ממרכיבים רבים כמו ניטור איכות המים וביצוע בדיקות מעבדה לאורך כל מחזור הגידול, ועד לאריזה ושילוח המוצרים.

על פי החברה, תהליכי הייבוש מתבצעים בשיטה המסורתית של תליית התפרחות לאחר הקציר במתקני ייבוש ללא מיכון מיוחד תוך שמירה ופיקוח על הלחות והטמפרטורה המתאימים. גם תהליך הטרימינג (קיצוץ העלים) מתבצע באופן ידני כדי להבטיח גימור איכותי.

כיום ישנם מוצרים מבית פיס נטורלס זמינים בבתי מרקחת לקנאביס רפואי. המוצר הראשון שהחברה ייבאה לגידול בארץ הוא האוריג’ינל GC, סאטיבה לשימוש יום שנמצאת בקטגוריית T20\C4. לטענת פיס נטורלס, הזן יכול לסייע למטופלים בהתמודדות עם חרדה, דיכאון, עייפות ועם כאבים כרוניים.

ההשפעה לאחר השימוש במוצר מעוררת וממריצה. האוריגי’נל GC מלא בטרפני לימונן, מירסן וקריופילין ועל כן טעמו לימוני ופירותי.

זן נוסף של החברה הנו ה-GS Kush, אינדיקה מומלצת לשימוש לילה בקטגוריית ה-T15\C3. זן זה עשוי לסייע למטופלים בהתמודדות עם לחצים, חרדות, בעיות שינה, וכאבים פיזיים ובעל פרופיל טרפנים מאוד דומה לאוריג’ינל GC המורכב מלימונן, מירסן וקריופילן. בנוסף לאוריג’ינל GC ול-GS Kush, לפיס נטורלס שני זנים נוספים: אינפיניטי ו”דרים הייז -Dream Haze“.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

צריכים עזרה? אנחנו כאן בשבילכם!
דילוג לתוכן